Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

Pe bune,....nici n-ash dori sa fiu iubit de totzi,

Mi s-ar urca la cap!

Ce,...vretzi sa-mi crape pielea

Cand nu ma mai incap?




Statusuri 2011 nr.2:

incerc sa-mi traiesc viatza far' s-o patez cu ura,

dar cum sa-mi umflu plamanii de placere

cand tre' s-alerg descultz pe un teren cu zgura?




Statusuri 2011 nr.3:

Nu mAi cOpIaTzI OrIgiNaLu´ .. K E LuMeA pLiNa dE CoNtRaFaCuTi :)):)):)) by parfum de indiank ;);) vot .




Statusuri 2011 nr.4:

cine-o dat cu barda in tata si i-o sifonat cravata :))




Statusuri 2011 nr.5:

discoteca.....plapumica




Statusuri 2011 nr.6:

sunt pe vall




Statusuri 2011 nr.7:

Imi place sa cred ca n´am pierdut nimic..si daka am pierdut ceva inseamna , k nu-mi trebuia !!!!! by cryss fitze dulci ;);)




Statusuri 2011 nr.8:

Doua vecine se intalnesc la coltz de strada si-ncep:

- Ce s-a intamplat, draga cu fiul tau? Nu l-am vazut de multa vreme!

- L-a nenorocit progresul stiintei!

- Razele Roentgen?

- Nu, amprentele digitale!....Da ce,p-al tau razele alea?

;)))




Statusuri 2011 nr.9:

Asta DA test....nu esti beat maaa, nu esti beat dak poti sta intins pe podea fara sa te sprijini.”




Statusuri 2011 nr.10:

Offfff...baniiiii! Cand o femeie iubeste,....ia banii de la cel batran, si-i da celui tanar....




Statusuri 2011 nr.11:

brb ca ultima data cand am dat cu pumnul in sura a murit vaca pe deal




Statusuri 2011 nr.12:

Sanatate si virtute, hai norok!




Statusuri 2011 nr.13:

Nu iubi un blond k e vagabod,iubeste un brunet k saruta k talent




Statusuri 2011 nr.14:

Ridic spranceana

Cand vad cucoana

Etalata in aere de

Dolce & Gabbana




Statusuri 2011 nr.15:

stiati ka berea consumata in kantitatzi suficient de mari, rezolva toate problemele .....inclusiv notele din carnetul copilului shi celulita nevestei ?




Statusuri 2011 nr.16:

klass




Statusuri 2011 nr.17:

ds




Statusuri 2011 nr.18:

N-ai treaba nu te bagi




Statusuri 2011 nr.19:

auzi imi dai si mie ochelarii tai sa fac o poza cu ei si apoi iti dau poza sa imi zici dak imi sta bn? :)))) by bianca :*




Statusuri 2011 nr.20:

cineva mi a zis k saruti prost.........vrei sa imi demonstrezi contrariul????????



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu