Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

N-avem bani,n-avem avere,pe MOTRU sa curca BERE!




Statusuri cool nr.2:

fain




Statusuri cool nr.3:

afr e frig sh e innorat

in soba arde mama

de lampa tata-i spanzurat

iar io ma tai k lama

sh fratii mei lungiti

snt morti de o sapt

in putrefactie au intrat sh nimeni nu-i aduna

sh sora mea k okii skosi

se zbate intr-o balta

alt frate e intins pe jos

si-n spate are-o barda

sotia meah atarna greu k capu rupt in tinda

matusa mea e pe la noi de kam o sapt

sh sta k capul in gunoi

tinandu-si okii in mana

sh suparati k este ger

bunikul sh bunika

baricadati in frigider

ei isi taiau pisica

dormi puiul tatei

puisor knd tata

te vegheaza

iti taie kapul k toporul si-apoi te consoleaza




Statusuri cool nr.4:

nU pOot..nU sNtT OoBijnUiTa...PoOaTe PenTrU tiNe snT pReEa dIFeRiTa...




Statusuri cool nr.5:

dnd beau bere si-l fac pe Jack Daniel's spritz;)




Statusuri cool nr.6:

drumul de o mie de mile incepe cu primul pas...dragostea incepe ku un sarut...u ce alegi drumul sau dragostea?:-*




Statusuri cool nr.7:

~~Se poarta k niste fraieri ;)~~Prietenii care scot vorbe~~Nu`i prima data~~Va fii ultima data ;)~~Trebuie sa`nchei cateva prietenii :)~~




Statusuri cool nr.8:

status




Statusuri cool nr.9:

Doua soricioaice vorbeau:

Prima: - Auzi, draga? Am un nou prieten. Uite, am si o poza cu el...

A doua: - Dar asta e un liliac!

Prima: - Da? Si mie mi-a zis ca-i Batman!




Statusuri cool nr.10:

°º”°¨¨°(_.·´¯`·«¤° numele tau aici °¤»·´¯`·._)°¨¨°º




Statusuri cool nr.11:

|!¤*’~“~’*¤!||numele tau aici||!¤*’~“~’*¤!|




Statusuri cool nr.12:

Decat intelectual, mai bine un amarat de miliardar!




Statusuri cool nr.13:

un om il intreaba pe celalalt:

-tie frica sa mergi in padure cu unul dintre cel ma bun caine

din lume?

-nu!dar tie?

-da...

-dc??

ptc mie frica de caini:)):)):))




Statusuri cool nr.14:

Daca nu mai deosebesti prietenii de dusmani,e timpul sa renunti.




Statusuri cool nr.15:

mare ti-e gradina Doamne....portile sunt larg deschise si prostisar mereu gardu :D ;)




Statusuri cool nr.16:

sunteti doar soricei in ochii mei de vultur x(




Statusuri cool nr.17:

Nu mai suferi de fitze...cand vb sa-ti iei notite by diana




Statusuri cool nr.18:

Am uitat cate zile am numarat

De cand ai plecat

Cum mai e langa tine sa fiu

Nu mai stiu..am uitat..[:(]



by Cryssa




Statusuri cool nr.19:

cand eram micc faceam cu mana domnului politist acum mam zgarcit ii arat doar un deget




Statusuri cool nr.20:

imparate ceresc,mangaietorule,duhul adevarului,ajuta-ne doamne sa copiem si sa nu ne prinda,ajuta-ne sa luam note mari si sa aveam copiute multe!in numele tatalui elevul cinstit****** amin dak nu esti toci da-l mai departe



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu