Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

hhb




Statusuri cool nr.2:

Esti urata ca o ciora...Ochi tai ma baga-n boala...Coada ta ca coada vaci ...Knd te vad ma apuca draciii!!!!!:))




Statusuri cool nr.3:

cn tea invatat sa-mi spui te iubesc....cn te-a invatat sami soptesi la ureche o vorba care imi alina inima?




Statusuri cool nr.4:

sunte-ti niste prostii:))bai astia care fac statusuri de cacat invatati ma sa scrietii si sa ganditi bai marlanilor...:))




Statusuri cool nr.5:

Sunt fericit numa ca\'s nacajit:(:))




Statusuri cool nr.6:

masini




Statusuri cool nr.7:

Iubesc sa beau somniferul cu cafeaua)))




Statusuri cool nr.8:

g




Statusuri cool nr.9:

stau si da...la curiosi..;)




Statusuri cool nr.10:

buna, avem vreun prieten comun kre sa ne fak lipeala?




Statusuri cool nr.11:

cand guritza vei deschide amintirea sa citesti las-o lacrima sa cada ca sa stiu k ma iubesty:X:X




Statusuri cool nr.12:

ma mananca curu. . . si pe tine nasul . . . hai sa ne scarpinam reciproc:))




Statusuri cool nr.13:

de ce merg oameni cu masina?...pt ca trebuie sa simta aerul de jos




Statusuri cool nr.14:

Stii ca pisica ta a iesit din casa?

Ti-ai fi dat seama daca nu ai fi adormit astazi la birou...




Statusuri cool nr.15:

SalVeaZa PlaNeTa-Dispari

by dreamy




Statusuri cool nr.16:

I love you

I need you

I want you

I vrea u




Statusuri cool nr.17:

se capite quello che sto dicendo vuol dire che sapete l'italiano ,chi legge è asino:D

am scris:daca intelelegeti cea ce am scris inseamna ca stiti italianeasca, cine citeste ii un bou

scuze de mass




Statusuri cool nr.18:

fata-sall

baiat-sall

fata-cf?

baiat-fut muste tu nu bazai

fata-bzzzzzzzzzzzzz




Statusuri cool nr.19:

A inceput cu o privire,nimic mai mult:) apoi usor usor am continuat cu un sarut:X am crezut ca e un joc si-am inceput sa-l joc;):X si acum realizez ca-i primul joc in care am noroc:X:X>:D




Statusuri cool nr.20:

stii cum facem frumoaso:te las sa ma inbetzi,ca sa poti profita de mine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu