Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

heiii,,,cel de acolo...de ce imi citesti statusul???e ceva intim...X(




Statusuri cool nr.2:

Esti intr-o camera cu 1 leu 1crocodil si 1 manelist.....si ai 10 glontze .......ce facti?......trag in manelist de 10 ori;)...........by cretzu




Statusuri cool nr.3:

Gata,gata..stiu ca vrei sa scri un comentariu dar ai uitat draga?Nu sti pana vin eu dureaza?cat?uite atat:




Statusuri cool nr.4:

Vino tare du-te lent pentru noi nu ai talent!!




Statusuri cool nr.5:

nu sunt rea

sunt smecherita

si stiu sa ma fac iubita

dak vrei fa o`ncercare

sa vedem

care pe care




Statusuri cool nr.6:

Status inchis pentru reparatzii.




Statusuri cool nr.7:

barbatii isi fac poftele prin oras dar se satura acasa!!!




Statusuri cool nr.8:

I Want To Fly , To Reach The Sky




Statusuri cool nr.9:

\\\~__Hai__Sa__Fim__High__~///




Statusuri cool nr.10:

Vorbeshte-ma pe la spate..voi fi plina de bucurie..critica ta ma ajuta sa-mi indeplinesc visele..invidia ta imi hraneshte orgoliul;;)




Statusuri cool nr.11:

Daca sti sa iti faci treaba o sa te dau la toata familia, sa nu te astepti la alceva ca de iubit no iubesc decat pe nevastamea;)




Statusuri cool nr.12:

Ce Status Sa Pun??? :-?? hmmm




Statusuri cool nr.13:

Sunt mai VERSATA decat VERSACE!!




Statusuri cool nr.14:

-Tata iar ai uitat de ziua mea? il intreaba fata

-NU draga cum sa uit?.................cand este?

- A fost ieri :))




Statusuri cool nr.15:

daca viata iti intoarce curu ,,,,,,,,,profita de ea si futeo,,!!!!




Statusuri cool nr.16:

cik..."o musk ii sp unui leu:..."ube... Te Iubeskk...:((...:(("iar leu...firai a dreq cretina mea ma deranjeaza rau mustata ta"=))=))=))=))




Statusuri cool nr.17:

daca inca nu ai gasit persoana ideala...distreaza-te cu cea pe care o ai la indemana...




Statusuri cool nr.18:

I know that you don't know that I know something that you know that I don't know




Statusuri cool nr.19:

cine ma deranjeaza are o bere...NU GLUMESC!!!




Statusuri cool nr.20:

Hai sa mergem la mine acasa si sa facem ce o sa le spun oricum tuturor maine ca am facut...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu