Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

degeaba incerci tu sa ignori tot ce te-nconjoara,....

prin asta nu le poti face sa dispara...




Statusuri cool nr.2:

Baaaa, eo nu-s copac!...Is un om care simte in primul rand, si in imediat urmatorul rand gandeste!




Statusuri cool nr.3:

Cand e vara

e si cald,

stau cu oile

pe gard:)) id......meu luati-l...plzz steaua68_Steaua




Statusuri cool nr.4:

Nu ai de ce sa suferi

Nu te mai da mare

Tu nu pui sufletul

Pui altceva la inaintare.




Statusuri cool nr.5:

sigur , niciunde nu umbla cainii cu covrigi in coada,...dar totusi, continui sa ma uit dupa caini shi covrigi..




Statusuri cool nr.6:

Dragostea e de rahat,

asa ca traiesteti viata.




Statusuri cool nr.7:

ai 13 ani , incepi sa intri-n ritm...iti iei plame din plin...incepi sa crezi in destin.totu-i un chin , parca rupt din alt film.




Statusuri cool nr.8:

Dak ma critici: ma invidiezi.

Dak ma urasti: Ma placi.

Dak ma iubesti: Ee... poi asa sa fie.



Vot plss - Status propriu :D




Statusuri cool nr.9:

Sunt prea multe cuvinte greu de explicat

Dar mereu e usor sa zici:

:( Trist ca m-a inselat




Statusuri cool nr.10:

Zice ca ma iubeste si ca tzine la mine si in fiecare seara vine la tine...da fa,... zdreant-o! S-a combinat si ku tine,dar se gandeste la mine....by caramel:*




Statusuri cool nr.11:

iubita mea cu ochi ca cafeaua,cu buzele ca carameaua,ca cand aud cucu cantand ca cam asa cantam si noi,ca care din mine ca care din tine,ca care din noi canta mai bine




Statusuri cool nr.12:

In gashca, parerea mea conteaza;..........atunci la clasa, de ce imi zice profa tot timpu':

' Eshty varza!"




Statusuri cool nr.13:

Eu sunt fata unicata,

De baieti adorata,

Sunt atat de populara,

Ca si GOOGLE-lul ma cauta!

by bianca




Statusuri cool nr.14:

draga mea colega proasta si tampita iti trimit din departare un sicriu si-o lumanare si in semn k te iubesc aliluia iti doresk




Statusuri cool nr.15:

Dak asta-ti place,

O sã-ti spun în continuu tot ce vrei s-auzi,

Da' nu vreau niciodata sa m-acuzi

K nu stii ce-i in sufletul meu,

K-s un golan si-un derbedeu....




Statusuri cool nr.16:

dak vrei sa ajuti copii din Africa ,trimite o poza cu tn chiar dak nu au ce manca, macar au de ce rade




Statusuri cool nr.17:

auzi fa, sa-ti spun ceva: pe tn nu te iubeste




Statusuri cool nr.18:

cine rade la urma, gandeste lent ;)))))




Statusuri cool nr.19:

. DUMINICA: ,, am o gripa, oare ce este?’’..........................LUNI dimineata: ,,mama, mama, repede suna la salvare, am GRIPA Scolii!’’




Statusuri cool nr.20:

hgh



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu