Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

sunt ganduri rasfoiate ,amintirii lasate , iubirii destramate, sunt oki plangatori , sunt buze ingetate:-*sunt oameni pasatori cu dor ce mor:(




Statusuri de dragoste nr.2:

Niciodata nu uita ca te-am iubit Niciodata nu uita ca te-am lovit e dreptul tau,e starea ta dar nu-i trata pe altii asa EL te iubeste nu ca mine ca n-am stiut sa tin la tine Am fost prost am fost nebun,dar acum nu stiu cei cu mn stiu doar ca te iubesc si iti vreu tot binele!!




Statusuri de dragoste nr.3:

Ash vrea sa fiu inger ca sa te pot avea mereu alaturi,un strop de apa ca dimineata sati ating fatza shi sa te sarut ushor,o raza de soare sa te alint mereu!Te iubesc PUISOR enorm




Statusuri de dragoste nr.4:

As vr aqm sa pot zbura

spre tine doar spre tine

dar nu jtyu oare voi putea

tu esty departe aqm de mine



Iubire da-mi puteri

sa pot sa zbor

sa fiu k fulgul de usor

sa pot patrunde in gandul tau



Vreau sa cred in tine iar

sa te ascult sa te sarut

ji sa iti spun

ce dor imi e de tine aqm



te iubesc :X




Statusuri de dragoste nr.5:

knd am inceput liceul.....am vaz un baiat care mia sucit mintile....imi placea atat de molt de el inkat el nu ma credea decat amika lui...cum sa fak sai spun cal iubesk.?am indurat cva timp pana knd mia impartasit sentimentele:Xakm ne iubim....ma iubeste il iubesk f molt....EJTI VIATZA MEA T IUBESK:x




Statusuri de dragoste nr.6:

Cine esti tu?? Cum de ai aparut in viata mea?? Atat de brusc, atat de profund, atat de placut… “




Statusuri de dragoste nr.7:

Daca vreti sa va combinati cu cineva ganditiva inainte de 567 de ori.........dar nu va bateti joc de ea sau de el......pentru ca mai tarziu veti regreta foarte mult pentru ce ati facut




Statusuri de dragoste nr.8:

:-*Te Besk Molt De Tot!!!:-*




Statusuri de dragoste nr.9:

AM VB CU SOARELE DIMINETZI CA RAZELE LUI SA-TI ATINGA FATA SI SA-TI SPUNA DE LA MINE BUNA!!!DIMINEATZA




Statusuri de dragoste nr.10:

daca e vorba d vicii...omu cat traiesthe nvatza...uneori ma fac atat d ptaf...vez vazu d fatza nam obsesi am doar perversiuni fug d realitate zile"n tregi plictisit d minciuni




Statusuri de dragoste nr.11:

De tine imi place

Si nu te pot lasa in pace

Orice as face

Doar pentru un sarut



Nu-mi pasa de lume

Ce crede, ce spune,

Ma tin dupa tine,

Minut cu minut :(:(:(




Statusuri de dragoste nr.12:

iubesc un baiat kre nu ma vrea




Statusuri de dragoste nr.13:

DND dc DND????? ,pentru ca nu sunt la TRACTOR




Statusuri de dragoste nr.14:

Iubeste in iubire

Dar nu iubi in gluma

Caci cel ce te iubeste

Glumind te paraseste




Statusuri de dragoste nr.15:

TE iubesc mario! by Denisa




Statusuri de dragoste nr.16:

iubeste fetito iubeste curat o inima de fata si una de baiat




Statusuri de dragoste nr.17:

Nu sunt dependenta...Sunt doar speriata de vocea care spune...La Revedere.......




Statusuri de dragoste nr.18:

m-am nascut in ciuda ta...sa suferi in urma mea... cand vb eu tu sa taci...ca ori cum n-ai ce sa-mi faci




Statusuri de dragoste nr.19:

din prima clipa inima mia spus ceva,ca langa tine vrea mereu sa stea,,,,numai tu esti viatza mia,,,,




Statusuri de dragoste nr.20:

Te Iubesk,dute dracu ca glumes,nu iubi un blond ca e vagabon,iubeste un brunet ce e mai destept.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu