Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

un sarut buze pe buze doar atat iti daruiesc imi cer o mie de scuze dar mie frica sa nu ma indragostesc




Statusuri de dragoste nr.2:

____C____

____O____

____O____

____L____




Statusuri de dragoste nr.3:

ceau cf scrie ceva




Statusuri de dragoste nr.4:

Dimineata beau cafeaa' na-m zahar sa pun in ea, da-mi te rog guritsa ta sa'mi indulcesk cafeauna meaa'!:x:x:x




Statusuri de dragoste nr.5:

:xX..sunt prost d 'aia citesc sts asta :)))[:P]




Statusuri de dragoste nr.6:

te iubesc,de ador ca un cap de chiurca chior:d:D:D




Statusuri de dragoste nr.7:

te iubeste,te doreste si la tn se gandeste




Statusuri de dragoste nr.8:

Totul a fost frumos...pakt k nu ai ºtiut sa apreciezi k mi'aº fi dat ºi viata pt tn...ma lasai mereu din cele mai stupide motive,renuntai mereu,nu'ti pasa,iar eu te iertam mereu crezand în vorbele tale,crezand k te'ai skhimbat...imi spuneai k ma iubeºti,dar k asta e îti trece,eu ma rugam d tn sa nu ma lasi pt k nu pot traii fara tn,dar u ziceai k o sã'mi treak...e pakt sa iubesti pe cn nu trebuie,akum am inima franta...nu mai pot continua nimik nu mai are sens,învata sa pretuieºti ce ai langa tn k altfel te trezeºti într'o zi k acea persoana nu mai exista...a fost doar o amintire:(de la ana pt cristi




Statusuri de dragoste nr.9:

daca cineva v-ar intreba dc ati facut aia sau aialalta le intoarceti spatele si le spuneti: ,,n-ai semnal, n-ai semnal, du-te dracu' pe interval!''




Statusuri de dragoste nr.10:

scumpul meu sa stii ca orce s-ar intimpla mereu te voi iubi oleaca tare....




Statusuri de dragoste nr.11:

te-astept,.....si daca nu,.....makar in vis...!)




Statusuri de dragoste nr.12:

Sunt o floare, sunt un crin.....sunt parfumul cel mai fin....sunt parfumul tineretii.....dupa care mor baietzii...:X:Xbesk




Statusuri de dragoste nr.13:

iti doresc sa fii o floare

atat timp cat vei trai

frumesetea sa nu-ti piara

si tot tanara sa fii {by vali_therevenger}




Statusuri de dragoste nr.14:

Te iubesc, te doresc,.....shi la noapte-am sa te rapesc .......(din visare,.....pentr-o sarutare)




Statusuri de dragoste nr.15:

hh




Statusuri de dragoste nr.16:

unde

unde-n lumea asta oare?

undee

oriunde ai cauta

undee

gasesti dragoste mai mare?

unndee

cum este iubirea mea











spune-mi..

cat in luna si in stele

spuune-mi

ca poate iti mai gresesc

spune-mi

spune-mi multe si-ntre iele

sa...sa nu uiti eu te iubesc









toate dorurile mele

stranse-n inima la mine

le trimit sa-ti spuna iele

cat de mult tin eu la tine




Statusuri de dragoste nr.17:

un carbune aprins e usor de stins o dragoste adevarata nu se stinge niciodata




Statusuri de dragoste nr.18:

O iau din lok!....

Shi nu doar k sa am de unde sa ma-ntork!

Merg inainte,

Shi-mi suna fals in ureche cele doua cuvinte;

.....doar vorbe irosite.




Statusuri de dragoste nr.19:

daca iubesti pe cineva spune-i acum cat nu e prea tarziu, cat nu e departe de tine, pretuieste-l cat il ai langa tine TE IUBESC




Statusuri de dragoste nr.20:

daca m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tine, as alege viata, iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu