Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

cine iubeste si lasa

Dumnezeu sa-i dea pedeapsa

Doi ani langa un trandafir

Si-o viata-n cimitir

BISTRICEANU MARIAN




Statusuri de dragoste nr.2:

Stau la geam cu cartea-n mana, mama spune ca acitesc, eu cu ochii plini de lacrimi doar la tine ma gandesc:(:(




Statusuri de dragoste nr.3:

Tu cand te uiti in oglinda vezi o fiinta care nu iubeste, care n`a fost iubita niciodata, care poate fura orice.

Eu, cand ma uit in oglinda vad o persoana careia i`a fost furata jumatate din inima...




Statusuri de dragoste nr.4:

Ahhhhh...........nimeni nu stie ce este dragostea daca nu o simte :)):)):))cu adevarat:):):))):)):)):))




Statusuri de dragoste nr.5:

←♥→FiTe,GeStUrI sI tUpEu AsTa E tAlEnTuL mEu←♥→




Statusuri de dragoste nr.6:

Ochii verzi sunt mincinosi dar si frumosi; cu o singura privire te indeamna la IUBIRE!




Statusuri de dragoste nr.7:

Daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine, daca as fi copil mi-as lua jucarie si as uita totul, daca as fi copil o gluma m-ar binedispune, dar nu sunt, azi toate astea ma streseaza, as vrea sa mai fiu macar acum putin copil




Statusuri de dragoste nr.8:

`┌♥┘Ssunt uN Vyp Ssunt uN StaR Ssunt Zana FaRa RiVal







Ochii albastrii k seninu....Te-mbata mai rau k vinu











º•♥Treci printre ei, nu te mai uiti in ochii lor,ti-e frica si ai vrea, sa poti si tu sa zbori.º•♥







º•♥Azi avem clipe frumoase,maine amintiri ce dor...m-ai lasat sa ratacesc pe drumul sentimentelor!º•♥









Nu-mi spune ca ti-e dor...n-am sa te cred,sa fim iar impreuna rost nu vad,vreau sa uit de tine,vreau sa uit de mine..Nu ma cauta,sa stii ca nu e bine,incearca sa intelegi ce spun acum





Stii, cum se spune prin batrani ca nu pretuiesti...Pe cineva, atunci cand pierzi...incepi sa-l iubesti...











•♥Inima te cheama acolo unde stii.Cand inima te cheama, ai grija, n-o rani.º•♥









•♥De fiecare data gandul ma indeamna:'Lasa in urma totul caci inima te cheama'.º•♥




Statusuri de dragoste nr.9:

esti o floare esti un crin esti parfumul cel mai fin asta spun mereu cand esti dar stiind ca ma iubesti




Statusuri de dragoste nr.10:

Dar acum ai plecat

Si am incercat sa intorc pagina

Dar nu e la fel




Statusuri de dragoste nr.11:

tata tata tatal meu te iubesc da tot mereu




Statusuri de dragoste nr.12:

am avut incredere in tn ca ai sqa m aiubesti dar u mai resprins ca pe carpa




Statusuri de dragoste nr.13:

multe vorbe rele u miai spus.....dar niciuna nu a durut......doar plecarea ta.....imi frange inima:X:x:((:((:((




Statusuri de dragoste nr.14:

acum tot ce a fost intre noi pare demult.....incerc sa'mi amintesc dar nu pot .......tu probabil m'ai uitat,in timp ce eu traiesc doar pentru tine




Statusuri de dragoste nr.15:

love is like the wind.. you can\'t see it.. but you can feel it:X... amalia




Statusuri de dragoste nr.16:

Citesc in ochii tai albastrii fericire si iubire...Nu te gandi nici un moment ca-mi sta gandul la despartire...Nu te gandi ca mi-ar trece prin cap sa te insel vreodata...TE IUBESC cum n-am iubit niciodata




Statusuri de dragoste nr.17:

unii oameni cred gresit ca opusul dragostei este ura cand de fat ei nu stiu ca se numeste INDIFERENTA




Statusuri de dragoste nr.18:

knd te-am vazut mi-a fost teama sa nu te plac..knd te-am placut mi-a fost teama sa nu te iubesc...iar acum knd te iubesc..mi-e teama sa nu te pierd..!!!




Statusuri de dragoste nr.19:

Daca Drumul Catre Tine Ar Fi Asternut Cu Foc Eu As Trece Printre Flacari Si Nu As Regreta Deloc:*:*:*:*




Statusuri de dragoste nr.20:

daca drahostea nu va mai fii ce va fii...o viata mai buna..mai multi prieteni..desi tu suferi..:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu