Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

We`re still the same, you know I`ve been the same as,been the same as now



And all the days we wonder, always wonder, always was somehow....:X:X




Statusuri de dragoste nr.2:

Ai venit pe strada mea cand nici nu trebuia, ai venit in sufletul meu cand imi era mai greu. Ce rost mai au acum parerile de rau daca u ejti cu altcineva ...Eu tot te iubesc!




Statusuri de dragoste nr.3:

»-(¯`v´¯)-» Te IuBeSk:-*»-(¯`v´¯)-»




Statusuri de dragoste nr.4:

Am inteles ca esti trist,

Dar care e vina mea?

Am inteles ca plangi,

Dar totul e degeaba.

Am inteles ca te doare,

Dar e inima ta,

Am inteles ca nu mai suporti,

Dar este vina ta.

Am inteles ca nu intelegi.

Dar nici eu nu inteleg,

Ca totusi,EU TE IUBESC!




Statusuri de dragoste nr.5:

Tu crezi c-a fost iubire-adevarata?

Sau poate-a fost ,,o scurta nebunie''...




Statusuri de dragoste nr.6:

FaZa TaRe:

Doi Scheleti Se Trag De Piele:)




Statusuri de dragoste nr.7:

si nu e light k tigarile kent dar knd tragi in piept iti rupe capu...




Statusuri de dragoste nr.8:

nu te iubesc pt k am nevoie de tn...ci am nevoie de tn pt k te iubesc…




Statusuri de dragoste nr.9:

dedicatii de dragoste




Statusuri de dragoste nr.10:

te ador te ador esty una la un milion...te iubesc te iubesc te iubesc dupa tine ma topesc:X:X:




Statusuri de dragoste nr.11:

Asculta inima cand iti sopteste,

Sa nu iti para rau de tot ce ai facut,

”IUBESTE!''




Statusuri de dragoste nr.12:

Pe o floare de lalea iti trimit iubirea mea ... tu pe una de trifoi sa mi-o trimiti inapoi :X:X:X:X . TBX!!!




Statusuri de dragoste nr.13:

triste




Statusuri de dragoste nr.14:

te iubesc dana




Statusuri de dragoste nr.15:

te iubesc ,te doresc , date drequ ca glumesc :x:x:x:x:x




Statusuri de dragoste nr.16:

ma gandesc sa te insel dar nu pot, ca sunt fidel; esti frumoasa ca o floare, ca in zi de sarbatoare...




Statusuri de dragoste nr.17:

Te sarut in scris, te sarut in vis, te sarut in gand dar pe buze,.... cand?




Statusuri de dragoste nr.18:

sunt indragostit,..... restu' nu mai conteaza




Statusuri de dragoste nr.19:

Cand cineva va putea scrie cu un cub de gheata pe soare, atunci inseamna ca dragstea mea pentru tine este falsa, ca iubirea mea pentru tine a fost o farsa.




Statusuri de dragoste nr.20:

te iubesc........si n-ai ce-mi face.....dak guritza tha imi place........nu te vrau ca in povesti........eo te vreau aja cum ejti...!!!!!:-*:-*:-*:X:X:X:X..........MaRy



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu