Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

Dragostea este atat de adanca,incat odata ce ai cazut in ea, nu mai poti iesi niciodata...




Statusuri de dragoste nr.2:

tu ca mine nu mai gasesti...Eu ca tine nu ma caut...:d




Statusuri de dragoste nr.3:

am gasit un inamic cu numele de pupik... ti-l trimit rapid k e mic ji l-am prostit... e mort dupa buzele tale dak nu te pupa moare :*:*




Statusuri de dragoste nr.4:

imi este rusine cand se uita toti la mine dar cand te uiti doar tu este alta pveste




Statusuri de dragoste nr.5:

aS VrEa sa fiu un fulg de nea sa ma topesc pe trupul tau,sa ma evapor si sa ajung la cer sa le spun ingerilor ca si pe pamant exista raiul




Statusuri de dragoste nr.6:

B-baietii

O-oare

I-iubesc

S-sincer

by g36...




Statusuri de dragoste nr.7:

intr-o noapte o staea m-a intrebat : de ce n u il lasi daca te face mereu sa plangi?iar eu i-am raspuns:stea,tu ti-ai parasi cerul? lucaciularisa09




Statusuri de dragoste nr.8:

amintirea nu se scriepe o foaie de hartie sh pe o inima curata ca sa nu fie uitata




Statusuri de dragoste nr.9:

Sunt povesti ce ard neincetat,

Povesti ce nasc din iubire

Am trecut prin multe si-am sperat sa-nveti sa crezi in mine!




Statusuri de dragoste nr.10:

Imi plac ochii tai si pielea ta fina

Imi place cum vorbesti, vocea ta ma alina

Imi place numele tau si parul tau saten

Imi place chipul tau, imi place al tau ten

Imi place ca n-ai figuri, si ca esti naturala

Imi place ca esti foc, imi place ca esti reala :X:X




Statusuri de dragoste nr.11:

alfabetul incepe cu A prima cifra incepe cu 1 viatsa mea incepe cu tineee:Xte iubesc:X




Statusuri de dragoste nr.12:

daca maine ai pleca in bucati m-as farama...nici un sene nu as mai avea....tu esti iubita mea de luni pana lun i:X




Statusuri de dragoste nr.13:

Te lOve NEcoNDitIonAt cU o Cu o COnDitie!gaNSestEte CE clipe MiNUnatE peTReCEaM aman2!!!si CE DRaGOte ERa pe bothiKu nOStru!!alCeLE .sAruturi pliNe De Amor!!:X[:X]Te besk b3b3''::>:>




Statusuri de dragoste nr.14:

I love you so much that I would be able to kill myself for you




Statusuri de dragoste nr.15:

sa styty dragoste e mai ptresus de orice




Statusuri de dragoste nr.16:

nu are rost sa plingi pentru cine nu trebuie dka plingi insemna ka persoana respectiva nu te iubeste cu adevrat mi s aintimlat si mie astha si nu am rezzolvat nimika si pritenea mea e mai buna baiatul pe kare il besk o iubiese e ea mai mult da nusth dc da ori kum il besk si ma mai comfrunantam cu o fata pt el si o zis ka de cit xcu ea mai bn singiura si kauma il am este numa a meu si gata il besk mult....asa ka nu suferitit feteleor dupa totit tembeli dupa aia kare plingeti inmna ka nu vo iubit te vbesk...




Statusuri de dragoste nr.17:

hai la mn in pat sa ne frecam putin.si mi dor de tn .nu mai pot cat mie dor de tn ca pic imd pe jossssssssss




Statusuri de dragoste nr.18:

te astept sa vii inapoi la mine....ca mie tare dor de tine




Statusuri de dragoste nr.19:

te iubesc maxim




Statusuri de dragoste nr.20:

te iubesc prostuka mea k esti sincera si mi ai dat inima



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu