Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

3U MI-AM BATUT JOK DE TN,NU U DE MN!!!:))




Statusuri de dragoste nr.2:

te voi iubi la nesfarsit pana cand viata mea ia sfarsit

besc mult bita mea mik




Statusuri de dragoste nr.3:

Te iubesc,dar nu ma crezi....scoate-mi inima sa vezi....fara ea nu pot trai...fara tine as muri.:-*




Statusuri de dragoste nr.4:

a iubi inseamna suferinta si cum multi se feresc de suferinta putini stiu sa iubeasca




Statusuri de dragoste nr.5:

Imi pare rau ca te-am mintit, te-am inselat si te-am gonit,....

Da' ,........ asta am simtzit!




Statusuri de dragoste nr.6:

TiMpUl dOaR tReCe.....:((Nu Sh ViNdEcA....=((




Statusuri de dragoste nr.7:

Facerea de bine cu dezinteres, trebuie sa aibe pan' la urm-un sens!




Statusuri de dragoste nr.8:

Ai un suflet,....... ca o floare.....CARNIVORA!




Statusuri de dragoste nr.9:

"Dak m-as gandi...dak as lua-o in serios...de-as avea 9 vieti si'un stil de viata dubios...mi-as trai vietile din plin,fara regulamente...8 le-as irosi,una as pastra-o pt sentimente!!:x:x:x\"




Statusuri de dragoste nr.10:

E PUTIN SA FII O FLOARE,

E NAIV SA FII O STEA,

E ABSURD SA FII CRAIASA,

DAR FEMEIE E CEVA!

LA MULTI ANI, FEMEIE!




Statusuri de dragoste nr.11:

Iubirea e o floare

De mult inmugurita,

Sta, si poate moare

Ca nu e inflorita!




Statusuri de dragoste nr.12:

(PLM......) Pe Langa Mine ai trecut.....shy iar m-ai ignorattt....




Statusuri de dragoste nr.13:

INKEPUSEM SA TE IUBESC DAR.... M-AI RANIT,ZI DE ZI KUV TALE MA FAKEAU SA WARS TOT MAI MULTE LAKRIMI AMARE ...NU MAI POT SA CONTINUI ASA...KRD K MAI BNE PLEK DIN WIATA TA....TE LAS Q EA




Statusuri de dragoste nr.14:

t3 iUb3sK.....:x:x:x




Statusuri de dragoste nr.15:

dc oare te mai iubesc daca uh esti un nesimtit; ai frant o inima care te iubea enorm; o sa-ti dai seama mai tarziu ca ai ramas un prost......:d:((




Statusuri de dragoste nr.16:

kiar dk nu ti-am demonstrat k te iubesk ...ai incredere in mine...k n-am sa te dezamagesk.....uh in viata mea vei fi prima dragoste nebuna :X:X




Statusuri de dragoste nr.17:

As vrea sa-ti fiu ingerul pazitor, Sa te veghez din zbor, Sa te am in privire, Sa te strig de sus : Iubire!




Statusuri de dragoste nr.18:

Deseori snt suparata...Knd ma priveshti asha deodata...Te uiti urat la mne...Ma uit frumos la tne...Te iubesc mai mult....In fiecare minut:X:X:X:*:* [By Steffanyy] Miss_stefy2008 id dak vrei sa vb q mne




Statusuri de dragoste nr.19:

sunt ca un inger fara aripi....condamnat la suferinta si singuratate




Statusuri de dragoste nr.20:

Cand luna de pe cer dispare,si tu odata cu ea, abia astept sa vina noaptea si cu ea dragostea mea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu