Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

nimeni si nimik n te va skoate din sufletul si din inima mea,ejti tot ke am mai skump si n vreau sa te pierd!te iubesk puiutzul meu skump.




Statusuri de dragoste nr.2:

Cine-i harnic si munceste

Ori ?i prost ori nu g?ndeste..

Scoala multa nu se cere...

Sa fii prost, sa ai putere...




Statusuri de dragoste nr.3:

o iubesc..dar..ea nici nu ma baga in seama:(




Statusuri de dragoste nr.4:

dragostea se naste in piviri,creste pe buze si moare in lacrimi....{:X}{:X}




Statusuri de dragoste nr.5:

8Te iubesc saritear ochii

Pe peretii zugraviti

Dar dak te prind cu alta

Te si fak cartofi prajiti




Statusuri de dragoste nr.6:

As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea, as vrea ca timpul sa-l opresc si sa-ti spun defapt cat te iubesc...




Statusuri de dragoste nr.7:

purtam amn2 dragoste`n noi...dar eu pentru tine....si tu pentru ala....si fokul ne mistiuie perand peamb2 eu ard ptr tine ...si tu ptr alta......astept un cuvant astepty un cuvant dar eu de la tine sy tu de l a alta te iubesc mult catalin :*:X




Statusuri de dragoste nr.8:

eu l-am iubit....la inceput era cald ca si soarele acum e mai rece decat un cub de gheata...m-a tradat...




Statusuri de dragoste nr.9:

si mie mi-e dor dar c sa fac ai gresit din nou si ai pus capac orikt d greu mi-ar fi aqm nu ma mai intorc din drum




Statusuri de dragoste nr.10:

doamne da-mi aripi sa zbor pan\' la iubi-m dormitor,cu un buchet d flori in mana ca sai spun noapte buna si-un pupic pe ochisori ca sai spun cat il ador:X:X:X




Statusuri de dragoste nr.11:

~*}{A mai trecut o zi si tu nu vrei sa stii kt de mult m-am schimbat de dragul tau.A mai trecut o zi si tu nu vrei sa vii cu tine sa ma impac.Si daca m-ai ierta...ti-as da viata mea,ti-as da inima,la tot ce am pe lume ash renuntza !! :X:X TBESK FEBLETZEA MEA !!!




Statusuri de dragoste nr.12:

nu pot uita privirea ta

cand ma rugam de tine nu pleca

nu pot uita privirea ta

ai profitat de bunatatea mea




Statusuri de dragoste nr.13:

nu sunt cum sunt cand u ma vezi...ci sunt cum sunt cand u ma visezi...deci dormi mai mult ca sa visezi,sa vezi cum sunt cand nu ma vezi




Statusuri de dragoste nr.14:

I Love My Beby.....:X:X:X.....play cs .....i love beby meu :*




Statusuri de dragoste nr.15:

daca mar intreba cineva ce as alege intre viata si tine as alege viata iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu




Statusuri de dragoste nr.16:

shtiti...sa iubesti e tare frumos...cand iti inchipui ca totul merge perfect si ca nimic nu te mai poate opri sa fii cu el...cand totul ti se pare ca duce intr-un paradis...te bucuri tare mult,dar nu te gandesti la oamenii care n-au norocul tau...am suferit mult si inca mai sufar pentru el...din cauza ca nu ma place...iar cand ma gandesc la clipele care le-am petrecut impreuna...nu-l pot uita...sunt prea frumoase....totusi...dragoste fara suferinta nu exista...:((:((:((din pacate=((dar eu tot il iubesc si nimeni nuva schimba asta:((




Statusuri de dragoste nr.17:

Te iubesk u nu stii ai ramas in sufletul meu




Statusuri de dragoste nr.18:

cine ar putea mie sa imi dovedeasca,unde scrie k un vagabond nu are voie sa iubesca,Si vagabond de asi fi las lumea sa vorbeasca ,si inima mea are dreptul sa iubesca...Chiar si vagabond de ai fi...la fel yo te-asi iubi cu aceeasi inima si ku aceeasi patima ...TE IUBESC!!!




Statusuri de dragoste nr.19:

Love is in the air....but your girlfriend must catch it too!!




Statusuri de dragoste nr.20:

si ce dak ma ubesti??...eo NU t ubesk...eo NU t ubesk cum ma ubesti u....eo t ubesk MAI MOOLT...:X:X:X:X..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu