Statusuri:de indiferenta

Statusuri de indiferenta nr.1:

dnd cu vaca la spalatorie:)):)):)):)):))




Statusuri de indiferenta nr.2:

5. M-am uitat in portofel si era gol,m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede,m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!




Statusuri de indiferenta nr.3:

nush cei pe afar nu te risca ign mai bn fate vaca ca ma doae capu




Statusuri de indiferenta nr.4:

dnd k brb




Statusuri de indiferenta nr.5:

DnD dau gainile cu ruj.




Statusuri de indiferenta nr.6:

l) ()( l) plekata ku kokosu la paskut...nu datzi buzz ka sare pe mine!!^_^




Statusuri de indiferenta nr.7:

DND.....N'uss cautatzi'ma pe google:-j




Statusuri de indiferenta nr.8:

D.N.F.D= DO NOT FUCKI'N DISTRUB ME!!!!




Statusuri de indiferenta nr.9:

DND!!! Bunicu la calculator.Nu dati buzz ca face infart.:P:P




Statusuri de indiferenta nr.10:

DnD impusc o musca.....




Statusuri de indiferenta nr.11:

Nu te deranja ca sa ma deranjezi !




Statusuri de indiferenta nr.12:

dak ma itbesti d un busy pwp!




Statusuri de indiferenta nr.13:

nu's.....alerg un melc




Statusuri de indiferenta nr.14:

e tata la pc si face crize(nu vreu sal duc la spital)...dnd




Statusuri de indiferenta nr.15:

DnD..staw sh daw;)




Statusuri de indiferenta nr.16:

dnd fac sex..nu deranja ce te bate maikata:) darius_darius477




Statusuri de indiferenta nr.17:

"dnd"fuge mouseul de pisica ...ca incearca sa-l prinda:))))))=))))))




Statusuri de indiferenta nr.18:

DND. fac laba sub pat




Statusuri de indiferenta nr.19:

fac drifturi cu bicicleta




Statusuri de indiferenta nr.20:

a fugit pisik cu soricelul, decy dnd k fug dupa ei!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu