Statusuri:de intelepciune

Statusuri de intelepciune nr.1:

Odata knd vei sta pe ganduri sa te intrebi:"De ce traiesti?"...un falnic glas iti va raspunde: "Sa lupti, sa ierti si sa iubesti!!!




Statusuri de intelepciune nr.2:

Nu Fa TaLeNte sI FiguRi Ca Ai sA Ti-o fuRi!!




Statusuri de intelepciune nr.3:

Suferinta e un ,,rau necesar" ......fiindca ne intareste!




Statusuri de intelepciune nr.4:

￿
Daca Dumnezeu nu exista nu pierzi nimic daca crezi in El,dar daca El exista si tu nu crezi pierzi tot...!!!!




Statusuri de intelepciune nr.5:

Am invatat sa zambesc cand eram trista si lacrimile mele nu se mai opreau am invatat sa uit si sa iert dar imi este foarte greu sa nu ma gandesc la tine....




Statusuri de intelepciune nr.6:

Fata desteapta SaRuTa, dar nu iubeste, AsCuLtA, dar nu crede si pLeAcA inainte de a fi dezamagita!




Statusuri de intelepciune nr.7:

zambeshte..maine s-ar putea sa fii stirb..:D




Statusuri de intelepciune nr.8:

If you ever dream of beating me,you?d better wake up and apologize?(Muhamad Ali)..




Statusuri de intelepciune nr.9:

voi radeti de mine ca sunt cuminte dar eu rad de voi ca sunteti puscariasi




Statusuri de intelepciune nr.10:

femeia nu este nici mai buna nici mai rea decat barbatul... ea este mai scumpa;)




Statusuri de intelepciune nr.11:

nu trebuie sa vii da nici sa pleci nu trebuie sa te stresezi dar nici sa fii nepasator ,,trebuie sa fii tu insuti mereu




Statusuri de intelepciune nr.12:

nu te da la proaste ca te fut ele pe u si nu u p ele




Statusuri de intelepciune nr.13:

Too pretty for this small city:)




Statusuri de intelepciune nr.14:

knd ma gandesc k te gandesti k ma gendesc la tine,gandestete k ma gendesc k te gandesti la mine!




Statusuri de intelepciune nr.15:

ce ar face baietii daca n-ar fi fete ar merge pe strada sarutand pereti?




Statusuri de intelepciune nr.16:

Tine minte eu te fac doar din cuvinte




Statusuri de intelepciune nr.17:

Fiecare Poveste Are Un Sfarsit!..Dar..InViatza Fiecare Sfarsit Are Un Nou Inceput!:X




Statusuri de intelepciune nr.18:

cand am venit pe lume,eu am venit plangand iar cei ce ma asteptau,ma asteptau razand,fa asfel ca in viatza atunci cand te vei stinge,sa-i parasesti razan pe cei ce te vor plange




Statusuri de intelepciune nr.19:

auzi...am o intrebare

uh ma dai afara de pe yahoo?:)):))




Statusuri de intelepciune nr.20:

Cand alti cred ca esti fericit si tu nu esti ia-te dupa ei!!!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu