Statusuri:de intelepciune

Statusuri de intelepciune nr.1:

Good advice is always certain to be ignored, but that's no reason not to give it.




Statusuri de intelepciune nr.2:

E pur si simplu banal sa te apuci de ceva si subconstientul tau sa il considere obligatoriu,nelipsit.Dependenta ti-o faci atunci cand nu ai puterea sa treci

peste tentatii..atunci cand esti un om slab, controlat de viciile sale.




Statusuri de intelepciune nr.3:

faine




Statusuri de intelepciune nr.4:

Asta e doar o zi,doar o zi din sute,e doar o alta zi in care viata incearca sa te-nfrunte !




Statusuri de intelepciune nr.5:

fitze ;) gesturi;) sh tupeu ;) ;) bah,.... asta e talentul meu :p




Statusuri de intelepciune nr.6:

AHO AHO COPII SI FRATI STATI PUTZIN SI NU MANATI LANGA MIN' V-ALATURATI SI VORBITI CA MA ENERVATI:d.-..................-(ßY vali_therevenger)




Statusuri de intelepciune nr.7:

Daaaa, dupa ploaie vine-un curcubeu,

Da' nu se vede intotdeauna din coltisorul meu!




Statusuri de intelepciune nr.8:

dak esti smecher sa faci ceva in freza :P:P:P




Statusuri de intelepciune nr.9:

daca citesti statusul meu esti un mare "PC" :p




Statusuri de intelepciune nr.10:

Mi-am creat universul meu;... aici eu-s regina!




Statusuri de intelepciune nr.11:

Pierdut .....in amanunte!!!




Statusuri de intelepciune nr.12:

-Oare de ce in fatza psihiatrului potzi vorbi mai deschis decat în faţa unui preot?

-Poate.......in primul caz nu simtzi amenintzarea iadului...........




Statusuri de intelepciune nr.13:

Decat prada supararii,....mai bine storci fundul berii....




Statusuri de intelepciune nr.14:

Observ k fetele isi schimba parerile mai repede decat ii ia Terrei sa faca o tura.




Statusuri de intelepciune nr.15:

Asa-i tot timpul,..............,cei mediocrii condamna , critica tot ce depaseste inteligenta lor!




Statusuri de intelepciune nr.16:

TE IUBESC TE CHIERO TE AMO OANA!!!!!!!!!!!! DE LA GEORGEE




Statusuri de intelepciune nr.17:

.....si dak-mi simt cat mai des limitele, e pentru k aproape niciodata nu stau in mijlocul coliviei.......navalesk inspre gratii...




Statusuri de intelepciune nr.18:

o calitate de netagaduit a prostilor.......e tacerea




Statusuri de intelepciune nr.19:

Rostul vietzii e......sa te bucuri ca traiesti...




Statusuri de intelepciune nr.20:

E plictiseala...e doar o stare generala.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu