Statusuri:de intelepciune

Statusuri de intelepciune nr.1:

hallo cf




Statusuri de intelepciune nr.2:

Bula in fata usii dela magazin:

-Apoi tragete din drum..

-Apoi sa-mi spui cu cine sa ma trag...sper sa fie fata:))




Statusuri de intelepciune nr.3:

Nu sti -Te invatam

Nu poti -Te ajutam

Nu vrei - Te fortam




Statusuri de intelepciune nr.4:

cine alearga dupa 2 iepuri nu printe niciunul




Statusuri de intelepciune nr.5:

knd te duci la magazin sa nu uiti plasa k aia iti cere bani j nuti mai raman de dulciuri:))




Statusuri de intelepciune nr.6:

Trimite 3 capace de sicriu si poti castiga o excursie pe lumea cealalta....Razuieste ceara de la 3 lumanari trimite sms la popa si castigi o garsoniera cu usa in tavan...Oferta este limitata...Numar de locuri de veci indisponibile!!!Premii garantate 100 kg coliva 20 prosoape...

Dumnezeu sa te ierte ca ai castigat!!!




Statusuri de intelepciune nr.7:

Uneori Adevarul doare mai tare decat orice minciuna!!:P




Statusuri de intelepciune nr.8:

Cu cat cunosc mai multi oameni, imi iubesc cainele mai mult !!!




Statusuri de intelepciune nr.9:

Succesul este un sfetnic prost! Ii amageste pe oamenii inteligenti ca nu pot pierde niciodata!




Statusuri de intelepciune nr.10:
￿
¨Niciodata nu te pune cu omul prost,pentru ca are mintea odihnita¨ ..... By Frezzy




Statusuri de intelepciune nr.11:

toti vor sa ajunga in rai... dar nimeni nu vrea sa moara...




Statusuri de intelepciune nr.12:

De cand s-a inventat fuga is cel mai tare la bataie...




Statusuri de intelepciune nr.13:

Intai trebuie sa inveti regulie jocului si apoi trebuie sa joci mai bine ca toti ceilalti. Albert Einstein




Statusuri de intelepciune nr.14:

Imi place cum te uitzi in scarba la mine ,imi plac cuviintele de kk ce mi le adresez...stii ceva .... !! ...NU TE SCHIMBA =)))




Statusuri de intelepciune nr.15:

AIM: O dau in plm de lume k oriqm nu fk nimic din ce mi se spune!AIM: Mai fumez o tzigare k sa ma eliberez .. sunt q picioarele p pamant da` cu mintea decolezAIM: Sa`mi bag p*la in tine si`n femeia ta .. K ti`ai uitat toti prietenii de knd umblii cu ea !AIM: In lumea asta baga`tzi p*la ba k si io mi`o bag ..Din tzigarea aia trage si tu ba k si io trag !AIM: O dau in plm de viatza ..K azi sunt in spate da` maine sunt in fatza! o am dp hi5 lu o fath5




Statusuri de intelepciune nr.16:

unde ai scuipat...sa nu lingi!!!!




Statusuri de intelepciune nr.17:

Dureaza doar cateva secunde sa deschizi rani profunde in inima celor pe care ii iubesti....dar dureaza mai mult pentru a le inchide!!!!!




Statusuri de intelepciune nr.18:

urasc omul prost... cum urasc mankrea de post




Statusuri de intelepciune nr.19:

If you ARE a character doesn't mean that you HAVE a character.

(Pulp Fiction)




Statusuri de intelepciune nr.20:

Ai grija sa nu calci in cioburi ca te spargi in figuri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu