Statusuri:de intelepciune

Statusuri de intelepciune nr.1:

am intrebato pe o fetita : ce vrei sa te faci cand esti mare

ea: Baietzel:)):))




Statusuri de intelepciune nr.2:

Si marmota ciocolea inveleala...




Statusuri de intelepciune nr.3:

Viata e un vis, dar a visa nu inseamna a trai....




Statusuri de intelepciune nr.4:

In three words can sum up everything I've learned about life: it goes on!




Statusuri de intelepciune nr.5:

Prin evitarea extremelor rezolvi cele mai multe probleme în viață.




Statusuri de intelepciune nr.6:

Pentru a fii destept,....intotdeauna mai este loc!




Statusuri de intelepciune nr.7:

da




Statusuri de intelepciune nr.8:

Nimeni n-are de ajuns,... niciodată!




Statusuri de intelepciune nr.9:

esti o floare ..esti un crin ..esti parfumul cel mai fin ... esti parfumul diminetii dupa tn mor baietii




Statusuri de intelepciune nr.10:

imi bat dusmanii la geam, dar nu-i aud ca am termopan




Statusuri de intelepciune nr.11:

Daca spui NU la ceva,

Spui DA la altceva.




Statusuri de intelepciune nr.12:

haioase unguri




Statusuri de intelepciune nr.13:

Shi dak tot ai carte,....ce-i al tau,e pus..... departe.




Statusuri de intelepciune nr.14:

E greu,...sa tii capul sus mereu!




Statusuri de intelepciune nr.15:

Stau in noapte si privesc

Si la tine ma gandesc.

Si amintindu-mi de tine,

Am vazut k nu mi-e bine.




Statusuri de intelepciune nr.16:

Viatza bate.....campii!!!




Statusuri de intelepciune nr.17:

Supărarea, la fel ca frumuseţea,.... e în ochiul privitorului




Statusuri de intelepciune nr.18:

Frumuseţea nu se cultivă cu rujuri, farduri,.....




Statusuri de intelepciune nr.19:

shi-acum,....urmeaza pauza de masa;

o sa ne mancam intre noi...asa k-ntre prieteni.




Statusuri de intelepciune nr.20:

expresii fanny



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu