Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

tu mai avut..si ma durut...tu mai iubit...si am simtit...tu ma iubesti eu te iubesc...si te voi iubi .......MEREU (by blonda din SoHo)




Statusuri de iubire nr.2:

Dragoste m-a parasit ca pe tine te-am iubit!




Statusuri de iubire nr.3:

Iubeste...baiatul...care te iubeste...pe tine..nu pe cel care itzii spune ca esti sexy.....acel.baiat care itzi spune ca esti sexy..vrea doar sa profite de tine......iubestel pe......cel alea:X:X:X:X




Statusuri de iubire nr.4:

cand eram mai mititica imi doream o papusica:)daracum ca sunt mai mare imi doresc o sarutare:X




Statusuri de iubire nr.5:

Daca ar fi sa aleg intr`e soare si luna.

Na`s alege nimik..

Daca ar fi sa aleg intr`e tine si stele..

M`as mai gandi umpik! :x [By. anitutza_any]




Statusuri de iubire nr.6:

Daca`ar fi ceva pe lume pentru care as muri....Fara sa stai pe ganduri ai sti...ca ochii tai ar fi:((




Statusuri de iubire nr.7:

am crezut ca tu esti totul pentru mine dar m-am inselat




Statusuri de iubire nr.8:

cu ocazia gripei aviare rugam toti baietii sa arda toate pasaricile,iar fetele sa nu mai puna mana la oua!!!




Statusuri de iubire nr.9:

in viata cat traiesti pe primul baiat sa-l iubesti,




Statusuri de iubire nr.10:

fata vrei sa iesi cu mn




Statusuri de iubire nr.11:

You are in my heart

You are in my mind

You are in my life

Ia dute dracu' k m-am saturat




Statusuri de iubire nr.12:

am nevoie de lunima

odata si odata tot o sa vina

dar se pare ca a venit ....cand pe mess eu te-am zarit :-":))=))





intaia oara cand te-am vazut...

am simtit ceva frumos placut

ce suflet niciodata nu am mai avut



sa te fac sa intelegi

mi-ar fii greu dar ai sa vezi

ca atunci cand o sa cresti

vei putea ca sa iubesti



nu e greu sa crezi in mine

as face totul pentru tine

sa nu fii trista... o sa fie bine





mai am o singura dorintza

sa fii cea mai fericita fiintza





poate ca ma vei iubi

sau pe altul tu vei gasi...

dar nu trebuie decat

sa gandesti ca in curand

nimic nu conteaza pe lume

decat iubirea

pe bune !!!




Statusuri de iubire nr.13:

te iubesc

te doresk

date dreacu

ca glumesc




Statusuri de iubire nr.14:

lery lery mery mery nu gandresti la evangheli...nu gandesti ca ai pute sa te duci la tanti mita tanti mita cu fet(ita ocupata cu lorita sa gandit sa se duca la naluk:



:))




Statusuri de iubire nr.15:

il urasc pe fostul meu prieteni ca vedea doar prietenii mei din jur ci nu pe mine................il urasc ca ma iubit si il iubesc la nebunie...........il urasc ca mia iertat toate prostiile si ca ma lasat sa plec asa ed usor............................```!!!




Statusuri de iubire nr.16:

te iubesc, dar nu te pot suferi:))




Statusuri de iubire nr.17:

__[.....Alby te iubesc!!!.....)by criss




Statusuri de iubire nr.18:

Te pupa Jean !!!




Statusuri de iubire nr.19:

te iubesk...te doresk....date draqu k glumesc.....vreau o viata nou nu suport pe strada mea sa ploua




Statusuri de iubire nr.20:

te iubesc,te doresc...........du-te draq k glumesc!!!!!!:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu