Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

As vrea sa stii, tu esti in gandul meu

Asculta-ma, te voi iubi mereu

Cand vine noaptea la tine ma gandesc

Si iti soptesc ca te iubesc.




Statusuri de iubire nr.2:

luni.....te iubesc,

marti....te doresc,

miercuri......te cert,

joi......te iert,

vineri.....vb cu tine,

sambata.....te invit la me,

duminika........ma kulk ku u

.........asta l-am primit de la o fata:d




Statusuri de iubire nr.3:

Stiu, am greshit, nimeni nu-i perfect,.......dar sunt perfect atenta sa nu le repet!




Statusuri de iubire nr.4:

de 2 ore ma gandesc la statusu' asta




Statusuri de iubire nr.5:

ma-nerveaza,il inervez,,,dar eu totusi il iubesk>veronika plizzz vot




Statusuri de iubire nr.6:

- Love me! Love seats available!




Statusuri de iubire nr.7:

Nu-i buna dragostea, te face sa suferi; uitati cuvantul te iubesc, nu exista.




Statusuri de iubire nr.8:

Mai uitã`te 0datã la mne`..! Chiar crezi k 2 v0rbe mã p0t adduce lânGã tne`..? Am d`unde aLege..nu esti uniCat.. p0t gãsi bãietzi k tne..la fieCare metru patrat




Statusuri de iubire nr.9:

Doua flori iubesc pe lume,trandafirul si pe tine,trandafirul dimineata si pe tine toata viata....:-*te iubesc la nebunie:-*




Statusuri de iubire nr.10:

Te iubesc prea mult. Dar tu o iubesti pe ea ... Va vad impreuna. tinadu`va de mana , sarutandu`va lung, iar eu ma uit indrerata la voi si incep sa plang . Ma gandesc mereu la ce a fost odata intre noi . Mi`ai lasat rani adanci pe care nimeni nu le poate vindeva . Poate ca intr`o zi o sa zici : "Te vreau inapoi dar nu te pot avea" . Iar eu iti voi spune :"Aici sunt, iubirea mea" ... Astea poate sunt doar vise , vise ce se pot transforma in cosmaruri nedorite de mine . Spun ca vreau sa te uit , dar totusi nu pot . Tu ai ramas cu ea , iar eu sunt singura , si simt ca nu vom mai fi niciodata impreuna . Te iubesc atat de mult incat te urasc . Ce are ea si nu am eu , nici azi nu pot sa`mi imaginez. Ma doare ... ma doare foarte tare inima si sufletul . Daca as putea sa te sterg definitiv din sufletul meu, as face`o !




Statusuri de iubire nr.11:

frumos raw ..............snteti buni toti




Statusuri de iubire nr.12:

Nu ma-ntelege gresit;......nu sunt trist, sunt complicat. De fapt, voua ,fetelor asta va place, nu?




Statusuri de iubire nr.13:

de cand e lumea facuta, ochii nevazuti se uita;

si pe mine m-a uitat cineva ce mi-a fost drag.




Statusuri de iubire nr.14:

te iubesc de numai pot




Statusuri de iubire nr.15:

O viata intreaga cu suspine si durere,o inima trista ce asteapta mangaiere, un suflet bland ,cald, iubitor un baiat perfect si plin de umor, o speranta desarta....ca tu vei veni!...m-i alina durerea si focul aprins; doi ochi caprui salbatici mereu sa aline dorul din sufletul meu....viata intreaga te voi astepta caci juramantul e : ''voi fii doar a ta ''




Statusuri de iubire nr.16:

Sa iubesti e fumos, dar sa iubesti si sa fi iubit e totul.




Statusuri de iubire nr.17:

DND MA DAU CU SANIA IN CONGELATOR




Statusuri de iubire nr.18:

esti frumoasa si pufoasa, da-te drecu ca esti grasa...




Statusuri de iubire nr.19:

efdx




Statusuri de iubire nr.20:

Pushtoaikooo,......tu ai sange de vipera.......shi io te kredeam ingerash!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu