Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

Cum sa-mi recunosk printul,....fara a fii nevoita sa sarut o gramada de broscoi...?




Statusuri de iubire nr.2:

Daca Ma Iubeste...Ma Iubeste[:X] Daca Ma Vrea...Nu Ma Are[;)] Daca Il Vreau...Il Am [:P] Pentru Ca Sunt Fata Mica Shi Obtin Ce Vreau ...[:d]




Statusuri de iubire nr.3:

te iubesc mult si iti promit k nimeni niciodata nu o sa ne desparta....pt k io fara iubirea ta nu as mai fii ...te iubesc enorm de mult guritza mea( special pt gabi)




Statusuri de iubire nr.4:

SHTII CEVA?............... mi se rupe pulovărul de tine şi de viatza ta!




Statusuri de iubire nr.5:

***DRAGOSTEA-I CA FOCUL, PANA NU PUI UN BATZ NU ARDE FOCUL***




Statusuri de iubire nr.6:

Doar te iubesc, desi stiu ca ma amagesc dar am incredere ca inca ma mai iubesti Dar ar trebui sa am incredere si in altcineva decat in inima mea,

Pentru ca cea care chiar ma minte e ea dar totusi stiu ca spun TE IUBESC cu inima.




Statusuri de iubire nr.7:

Nu mai sunt moticiclete

Nu mai vin baieti la fete

Iata moda s-a schimbat

Vine fata la baiat




Statusuri de iubire nr.8:

te iubesc




Statusuri de iubire nr.9:

Si nu simt nici ploaia care cade acum



Inchide ochii si citeste in sufletul meu

Nici nu sunt cuvinte sa iti spun ce simt eu

Nu pot,orice as face..

Nu pot sa fiu la fel,fara tinee



Lacrimi se scurg amar:((

By EmOkYdA




Statusuri de iubire nr.10:

pentru iubire, niciodata nu-i tarziu,

dar tre' sa suferi, sa o traiesti pe viu




Statusuri de iubire nr.11:

te iubesk ka esti asa ca un piersic




Statusuri de iubire nr.12:

Mai uita-te odata la mn .. Chiar crezi k 2 vorbe ma pot aduce langa tn ??? ...Am de unde alege ... Tu nu esti unikat ... Pot gasi baieti k tn la fiecare metru patrat.




Statusuri de iubire nr.13:

qSA




Statusuri de iubire nr.14:

te iubesk.....




Statusuri de iubire nr.15:

Tu sa ai grija de tine...sh de tarfa ta...

k-o sa te doara inima

knd vei privi la poza mea



:x:x by danutza




Statusuri de iubire nr.16:

O femeie ocolită de bârfă nu se mai poate considera frumoasă.




Statusuri de iubire nr.17:

te iubesq pana la stele ca o karpa de podele




Statusuri de iubire nr.18:

N-a fost uibire,...

A fost un moft, apoi obisnuinta!

Pacat ar fii sa continuam asa,

Sa ne mintim, sa ne juram credinta.




Statusuri de iubire nr.19:

Te vad in vis te iubesc in scris te citesc in stele dar cand te vad in fata simt ca nu mai am sperante




Statusuri de iubire nr.20:

Imbratisati,apropiati

O vesnicie sa fim...sa fim legati

Sa fie cald...Sa fie frig...

Daca esti cu mine nu mai vreau nimic.



mi-e dor de tn, viatsa mea:x:x:x:x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu