Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

Cand apar....se aude WoW'.! Toate ma invidiaza si-mi place! Am ceva ce atrage, iar thu nu mai ai ce face'!

* nu's D :) te iubesc :X:-*




Statusuri de iubire nr.2:

te iubesk, m-ai mintit, ai plekat, m-ai uitat dar sa stii ca ma gandesk kat de muult eu TE IUBESK. te iubek........




Statusuri de iubire nr.3:

Invata sa iubesti knd inima ti-e franta..invata sa iubesti knd mintea ti-e pierduta..sa mergi mai departe cu capul sus..knd soarta ti-e cruda...sa stii sa ajuti knd nimeni nu te ajuta....




Statusuri de iubire nr.4:

te iubesc numai pe uh puyu meu...daq uh nu ai fii ioh aj muri...te iubesc din prima zi de knd te.am vaz....dekii pur j simplu te iubesccccc multttttt:X:X:X




Statusuri de iubire nr.5:

Zboara, fii liber,........promit k nici makar pe net n-o sa te mai deranjez !




Statusuri de iubire nr.6:

Cum ai facut de m-ai fermecat? Ce-ai facut ca sa te iubesc? Ce-ai facut ca sa-mi doresc sa stau cu tine zi si noapte? Ce mi-ai facut ca sa-mi doresc sa-ti ating buzele tale moi; te iubesc iubirea mea!




Statusuri de iubire nr.7:

Dak iubest fii sincer cu tn si cu persoana iubita;;;::: nu uita iubirea are multe forme iar inima ce nu o recunoaste e o inima cu adevarat saraca




Statusuri de iubire nr.8:

Te rog, nu ma lasa !




Statusuri de iubire nr.9:

vreau sa va spun k iubesc si sunt iubita cu adevarat, cred k dumnezeu mi-a ascultat ruga: sunt cea mai fericita, astept si un bebelus cu persoana iubita, este cel mai frumos dar trimis de dumnezeu la cate necazuri si suparari au fost in viata mea; nu credeam ca o sa mai zambesc vreodata, dar in sfarsit a iesit soare si p strada mea, va iubesc mult de la andreea ciuca pentru serban teodor(kinezu)




Statusuri de iubire nr.10:

te iubesc la nebunie,ca pe-un tort in farfurie,te-as manca cu lingurita si ti-as saruta guritzaaȘD




Statusuri de iubire nr.11:

te iubesc karina




Statusuri de iubire nr.12:

du-te pasarica-n zbor, la Ciprian in dormitor si spune-i sa se trezeasca, la iubi-alui sa gandeasca !




Statusuri de iubire nr.13:

dragostea asata e atat de rea cu noi incat il consideram ca un joc de rahat!




Statusuri de iubire nr.14:

rrr




Statusuri de iubire nr.15:

Te voi iubi si te rog sa te intorci inapoi de unde ai plecat, viii ??? Vino, ca te iubesc !




Statusuri de iubire nr.16:

ma gandesc la tine.....te am mereu in gand cu mine...parfumul tau imi opreste inima.....zambetul tau imi incalzeste inima....:X:X:X:X:x




Statusuri de iubire nr.17:

Dak' nu akum, ....cand ?

Dak' nu asha, ....cum ?

Dak' nu cu mine,... DEGEABA !!!




Statusuri de iubire nr.18:

VREAU SA ITI SPUN CEVA CU RUSINE, SA ITI SPUN CA TE IUBESC MULT, MULT IUBIRE; NU TE SUPARA, DAR TRIMITE DACA MA IUBESTI !




Statusuri de iubire nr.19:

♥ i

realized that once people are broken in certain ways, they can't ever

be fixed and is something nobody tells you when you are young and it

never fails to suprise you as you grow older and you see the people in

your liife break one by one . you wonder when your turn is going to be ,

... or if it's already happend.♥




Statusuri de iubire nr.20:

...:X:X:...un singur lucru as vrea sa-ti spun:TE IUBESC!!!...:X:X:...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu