Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Am InVatAt Ca DuReAzA aNi Sa CaStIgI iNcReDeRe

Si Ca DoAr In CatEVa SeCuNdE pOtI sA o PiErzi....




Statusuri de jale nr.2:

cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru... ma-i lasat sa plec




Statusuri de jale nr.3:

Prietenii falsi sa imi dea un Buzz... astazi fac prezenta..




Statusuri de jale nr.4:

Invatza sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare ...




Statusuri de jale nr.5:

imi va fi dor...

imi va fi rece...

dar timpul nu va vindeca...

ci doar va trece... :(




Statusuri de jale nr.6:

Se iarta, dar nu se uita lucrurile ce dor :).




Statusuri de jale nr.7:

Am langa mn cel mai frumos baiat din lume iar eu ma gandsc la tn…un mucos kre nu ma meritzi…baiatu ala imi daruieste cele mai sincere sentimente…iar tu iti bati joc de mn.degeaba il am pe el dak eu te vreau p tn…plod asha cum esti…eu te iubesc…el…e diferit…desi nimeni numi poate da ce-mi da el.nujtii sa iubesti,nujtii cum sa te comportzi,nujtii cum sa reactzionezi in anumite momente…tu ma fac sa sufar…sa plang…sa disper…te iubesc enorm scumpule…te rog intoarce-te la mine puiule…si hai sa lasam totul la o parte pt k eu st disspusa sa fac asta…nujtiu dak si u!!!ash face orice numy sa fim k innainte!mi-e dor de tn…mi-e dor de noi…numy am nimci din toate astea…doar amintirile…cu care traiesc sperand k se vor intoarce kndva.intoarce-te te rog kaci m-am saturat sa plang…numay pot si numay vreau sa plang…te iubesc !!!:((((((((




Statusuri de jale nr.8:

FERICIREA ASTEPTATA... ASTEAPTA PE CEI CE PLANG... ASTEAPTA PE CEI CE SUFERA... ASTEAPTA PE CEI CE CAUTA ASTEAPTA PE CEI CE INCEARCA. PENTRU CA NUMAI ACESTE PERSOANE POT APRECIA ACELE INTAMPLARI CARE AU LASAT UN SEMN IN VIATA LOR...




Statusuri de jale nr.9:

As vrea sa fiu o pasare,

Dar una calatoare

Sa pot sa zbor in lumea mea

Sa mi se piarda urma-n zare,

Sa uit ca viata este grea.



As vrea sa ajung pe alt taram

Unde visele sunt realitate,

iar soarta pot sa o daram

Unde nu exista moarte.



As vrea sa uit de-ntreaga omenire

Caci este rea si egoista,

visez un strop de fericire,

Dar fericirea nu exista.




Statusuri de jale nr.10:

As vrea sa te mai vad odata

Sa fie iar ca altadata

E trist....stiu, tu ai plecat

In urma ai lasat un haos ...si un suflet nevinovat







by dyva13




Statusuri de jale nr.11:

Apusul lasa in urma o amintire, rasaritul aduce o speranta... Intre apus si rasarit sunt ore fara viata, ore in care par veacuri. Incepusem sa te iubesc...




Statusuri de jale nr.12:

Mereu apare cu ochii plansi si tristi,cerand raspunsuri la vesnica ei intrebare :

Pe mine de ce nu ma iubeste nimeni?

Umbla zanatica,cu o eterna speranta in suflet ca va gasi printul fermecat ,perfect pentru visul ei .

:(





house_adelina98

daka vrei sa vb ;);;)

:X




Statusuri de jale nr.13:

E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie e greu sa suferi si nimeni sa nu stie...




Statusuri de jale nr.14:

Doamne a trecut atata timp si inca nu am putut sal uit :( a intrat atat de adanc in inima mea incat numai cand ii aud numele lacrimile imi cad, iubeste-ma ca la incepup, dar am uitat na-m cum sa-ti cer asa ceva pentru ca tu nu mai iubit niciodata :(( :((




Statusuri de jale nr.15:

In fiecari zi ma rog

Din inima k sa te scot

Tu nu meriti iubirea mea

Nu ai putea sa intelegi nu

Cum sufar zile intregi

Iar noptile is pustii si reci




Statusuri de jale nr.16:

mias dori sa t urask

dar nu pot ka te iubesk

inima mea-ti apartine

si nu ma despart de tine

miam dorin mereu un inger

un inger pazitor

sa imi aline suferinta

ce altii mi-o produk

MEREU!

si mias dori ca intr-o zi

sa simti ce am simtit si eu

dar niciodata nu vei sti

cat am plans pt tine

si niciodata nu vei sti

ce ai pierdut

PE MINE!

nu ai stiut sa pretuiesti

iubirea mea sincera,pura,

te iubeam numai pe tine

nu iubeam p altcineva

dar u nu tiai dat seama bine cine era de partea ta

mai inselat mereu cu alta

si de mine nu tia pasat

si ai fost mereu cu ea

si nu cu mine

suferinta sa mi-o alini

sa fi cu mine

cand aveam cel mai mult nevoie de tn

si sa fi cu mine atunci cand toti mau parasit

nu tia pasat

dar tia plakut

sa ma faci sa fufar

si sa plang

dar oriqm u nu vei aprecia niciodata cu adevarat iubirea

pe kre tio daruieste cineva

by ionelutza..oltenita..11 ani..:*




Statusuri de jale nr.17:

Aiurea ma mint k nu-mi pasa, Aiurea spun k nu mai conteaza, Aiurea ma prefac k sunt bine...Ce greu e sa invingi cand lupti cu tine...!




Statusuri de jale nr.18:

As vrea sa spun ca totul a fost frumos, multumesc pentru orice secunda, azi totul e trecut, azi totul s-a pierdut?




Statusuri de jale nr.19:

Daca razi, toti vor rade cu tine? daca plangi, vei plange singur...




Statusuri de jale nr.20:

neputincios sau,.....

nepoliticos,

te-astept

inchis într-o "cutie" de beton crăpat,

acoperit cu sticlă şi fier forjat,

din secolol trecut nefinisat,

.............

daaa,......

tre' sa am tupeu sa sper ca vii

cand stiu ca faci alergie la "cutii"...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu