Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

iti spun cuvantul t iubesc si de 1000 de ori pe zi:*:x




Statusuri de prietenie nr.2:

Nu tE DeRaNjA sA Ma DeRaNjEzI kA Te dErAnjEz eU...




Statusuri de prietenie nr.3:

Te iubesc...dar tu habar nu ai`!.:-x




Statusuri de prietenie nr.4:

daca nu ma mai iubesti spunemi....dar ai sa ma ranesti




Statusuri de prietenie nr.5:

ah pupateash pe guritsaa :X sa fim perechea fitsaa :X




Statusuri de prietenie nr.6:

dragostea eterna dureaza 3 luni




Statusuri de prietenie nr.7:

Ma dau cu barca...........Kre vrea sa se dea cu mn in barca sa ma sune sau sa-mi dea un buzz scurt............prima data gratis.........apoi 2,50 lei tura:)):)):))=))=))




Statusuri de prietenie nr.8:

AM crezut ca sa terminat dar ya mia mai dat o sansa...sa o fut




Statusuri de prietenie nr.9:

si akum"|.....nu mai suntem impreuna...dar eu, eu tot te iubesk si te voi iubi mereu pentru ca asa sunt eu;)




Statusuri de prietenie nr.10:

Dragostea nu`nseamna nik decat dak vrei sa f**i p cnv :))




Statusuri de prietenie nr.11:

tu ptr mine eu ptr tinete iubescma iubestite tii topita dupa mnmai date draqu si lasama ca nam aer..




Statusuri de prietenie nr.12:

am visat caci eram pe o plaja pustie doar eu cu tine,IuBIrEa MeA eTeRnA!!!si parca cineva ne dezlipea unul de altul .Atunci am suferit si mi-am dat seama caci fara tine viata nu are rost.Plangeam si in inima simteam o durere.Dar cand m-am trezit de dimineata cu tine in brate i-am multumit luiDumnezeu ca esti alaturi de mine!!!-)):)):-*




Statusuri de prietenie nr.13:

te iubesc... inima mea bate numai pt uh... nu te voi sterge niciodata din inima mea... te voi tine akolo ascuns si itzi voi sopti mereu te ubex ji pupici dulci...:D




Statusuri de prietenie nr.14:

Dorinta cerului este intalnirea...Dorinta mainii este sa atinga...Dorinta mea este sa fiu q tn:-*




Statusuri de prietenie nr.15:

te iubesk te doresc date draq:)




Statusuri de prietenie nr.16:

5 cuvinte iti pot da

te iubesc nu ma uita

5 cuvinte iti soptesc

eu pe tine te iubesc!




Statusuri de prietenie nr.17:

Nu iubi cand esti eleva

Ca diriga te observa

Si te lasa corigenta

Uneori si repetenta




Statusuri de prietenie nr.18:

As vrea sa-ti spun ca NU te-am uitat..da,nu te-am uitat..si nu am sa te uit niciodata,chiar de stiu ca am sa iubesc pe altcineva:(...vei ramane mereu prima mea iubire..adevarata,tu.....cel care m-a invatat sa iubesc,sa trec prin viata..cel care m-a invatat sa pierd si sa castig...mi-ai luat inocenta,dar mi-ai daruit o viata fericita ,fericirea pe care am gustat-o alaturi de tine,nu o voi mai avea niciodata!Am plans pt tine nopti in sir...de 3 ani esti in mintea mea,si desi nu m-am bucurat de tine indeajuns si te mai vreau...iti spun ca esti totul pt mine...nu te mai pot avea din nou in viata mea..stiu ca nu intelegi,dar vietile noastre sunt mult prea complicate.Sa nu uiti ca te-am iubit si te voi iubi mereu.Si tu ma iubesti...stiu ca te doare sa ma vezi trecand pe langa tine..fara sa ma poti lua in brate,saruta,alinta..dar sti?intr-o zis vom fi doar noi doi si atunci nimeni nu va mai putea interveni intre noi...Pt ca pe noi Dumnezeu ne-a unit,iar ceea ce a unit EL,un om nu va putea separa niciodata!Vei ramane mereu in gandul meu,sa nu uiti ca esti motivul pt care eu ma trezesc,notivul pt care respir...OCHII TAI M-AU FERMECAT,M-AM INDRAGOSTIT DE EI SI NU II VOI UITA!stiu ca te gandesti la mine..nu uita ca lacrimile mele vorbesc:te iubesc...nimeni nu ma poate critica pt lacrimile varsate..nimeni!pt ca sunt un suflet curat ce iubeste din inima!Si desi ei nu ne-au vrut,eu te vreau,tu ma vrei!O lume ne desparte..:((..iar eu inchid ochii si imi pun o dorinta,sper sa se indeplineasca:pt ca printre toate relele din lume,eu sunt singura care te iubeste,singura care iti vrea binele:X:X....ai sa intorci capul pe strada cand ma vei vedea si ai sa spui:EA e fata pe care o iubesc:a trecut viata prin fata ochilor ei si nu si-a dat seama ca a risipit-o,iar eu voi gandi:tu,singurul care ma iubeste cu adevarat,tu vei lumina intr-o zi ochii mei ce plang de un an incontinuu pt tine!Destinul ne-a unit,dar ne-a despartit...ma intreb:oare pt totdeauna?




Statusuri de prietenie nr.19:

poate cerul nu mi-te poate aduce,da dragostea pentru care luptam,da




Statusuri de prietenie nr.20:

TE IUBESC, TE DORESC, DUTE DRACU CA GLUMESC



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu