Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Grea e viata de eleva, cand stai in picioare drepti, si cu ochii la catedra, dar cu gandul la baieti :))




Statusuri de prietenie nr.2:

N-are rost sa iubesti pe cineva cand stii ca acel cineva este o fiinta falsa,...asa ca gandeste-te mai bine!!!




Statusuri de prietenie nr.3:

ma cauta cineva dar stiu cine: dragostea ta ma cheama la tine :d




Statusuri de prietenie nr.4:

"Te iubesc!" sunt doar doua cuvinte. Nu stii daca ele au vreun efect, asa ca tu trebuie sa ceri fapte, pentru ca vorbele pot fi goale, fara valoare...

Tbx Alex...




Statusuri de prietenie nr.5:

Pentru lume tu esti cineva,.... pentru cineva, tu esti lumea!

Cu multa dragoste,.... Cineva!




Statusuri de prietenie nr.6:

Acolo unde dragoste nu e.....FACEM!!!!




Statusuri de prietenie nr.7:

Poti intra pe o mie de usi,

Poti intra intr`o mie de cetati,

Dar intr`o inima mika nu se poate intra....:):)




Statusuri de prietenie nr.8:

Durerea e ca vantul,...nu se vede dar se simte ! Iubirea e cea mai mare minune din lume,incepi sa crezi in ea atunci cand o gusti dar cand i-ai dat de gust iti dai seama ca e pe terminare ! Iubirea nu exista!




Statusuri de prietenie nr.9:

mesaje de mess




Statusuri de prietenie nr.10:

8 litere, doua cuvinte, un singur inteles: te iubesc




Statusuri de prietenie nr.11:

am iubith...voi iubi...te.am ierthat...am gresith...sunt un suflet parasit pe acest pamanth....id.ul meu punky_loool ..vb akolo




Statusuri de prietenie nr.12:

iubeste pe cine te iubeste nu pe cea care iti spune ca esti frumos




Statusuri de prietenie nr.13:

te iubesc ca luna de pe cer,... te ador ca sunca in bucate, ma simt bine langa tine,... ahh, de amor fara tine simt ca mor :x




Statusuri de prietenie nr.14:

iubirea e un vis,... pentu cel care te iubeste;

cik baiatul este al draku'?

dar fata .....cumite ca cateaua la parinte!

voteaza, te rog, pupik dulce




Statusuri de prietenie nr.15:

cand clopotele vor bate sa parasesc pamantul

cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul

cand viata pentru mine nu va mai exista atunci si eu pe tine te voi uita




Statusuri de prietenie nr.16:

Daca toate masinile vin spre tine… esti pe banda gresita ! “




Statusuri de prietenie nr.17:

Vreau cu trupul meu sã îþi ºoptesc,

Cu gura mea sã îþi vorbesc,

Cu ochii mei sã te privesc,

Cu inima sã TE IUBESC!




Statusuri de prietenie nr.18:

Te-am iubit mult si te iubesc inca si stiu ca si uh ma iubesti la fel de tare dar nu stiu de ce n-avem acea scanteie a dragostei :(:(:(




Statusuri de prietenie nr.19:

simt ca ne iubim la fel




Statusuri de prietenie nr.20:

haios despre baeti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu