Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Unora le plac BLONDELE...unora BRUNETHELE..Altora cele cu sanii mari_Dar mie..imi plac_VIRGINELE :x :))




Statusuri de prietenie nr.2:

statusurile voastre sunt de cacat , site-ul e de cacat !!!!




Statusuri de prietenie nr.3:

cum se numeste pula?coada de ou




Statusuri de prietenie nr.4:

aiurea toate mess-urile cu injuraturi nu snt sts cool kiar fff proaste:-& in rest toate snt misto B-(




Statusuri de prietenie nr.5:

daca de mic esti prost..de mare numa te joci




Statusuri de prietenie nr.6:

Uh nu ma poti copiaaaa...:)).....si crezi k ma poti egala?...:))...




Statusuri de prietenie nr.7:

asta seara mos craciun mia adus cadou mai bun si la cei care citeste pula in gura sa mi-o frece




Statusuri de prietenie nr.8:

te iubesc mult la fel ca dupa divort!




Statusuri de prietenie nr.9:

AZI SUNT UNICAT MAINE COPIAT.MULTI AR VREA DAR NU AU HARU SA-N TREACA ORIGINALU............




Statusuri de prietenie nr.10:

Nu furati statul.....guvernului nui place sa poarte concurenta:D




Statusuri de prietenie nr.11:

dap mijto




Statusuri de prietenie nr.12:

>:)>:)>:)>:)>:):|:|X(X(:|X(X(:|:|:-&:|:|:|:-&:|:|>:):|:|:|X(X(X(X(X(X(X(:|:-&:|:|:|:-&:|:|>:):|:|:|X(X(X(X(X(X(X(:|:-&:|:|:|:-&:|:|>:):|:|:|:|X(X(X(X(X(:|:|:-&:|:|:|:-&:|:|>:):|:|:|:|:|X(X(X(:|:|:|:-&:|:|:|:-&>:)>:)>:)>:)>:):|:|:|:|X(:|:|:|:|:|:-&:-&:-&:|




Statusuri de prietenie nr.13:

sunt frumoasa da'ma draq ...dar mi'a luat curva barbatu' ...




Statusuri de prietenie nr.14:

am multe fete smechere prin preajma




Statusuri de prietenie nr.15:

ai fost alaturi de mine cand m-am imbolnavit,cand mi-au furat hotii portofelul,cand mi-am bulit masina.dar mai plimba-te!imi porti ghinion!




Statusuri de prietenie nr.16:

cand eram mic visam la femei...acum ca am crescut viseaza femeile la mine ;)




Statusuri de prietenie nr.17:

CALIIIN SA STII CA SUNT ANDRADA SI AM SA O BAT PE DAIANAAAAA TE IUBEESC




Statusuri de prietenie nr.18:

baietzii sunt dulci k zaharu'...te pishi pe ei...gata ceaiu':))))




Statusuri de prietenie nr.19:

un buzz=ogaina spanzurata :))




Statusuri de prietenie nr.20:

toti fratii radau numai ramona plangea.

tacsu:de c plangi ramona?

ramona:mama a cazut de la balcon...

tacsu:asa si/ d c plangi?

ramona:nu am vazut faza:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu