Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Am lasat loc sa fiu iubit si de toti bn vorbit!!!!




Statusuri de prietenie nr.2:

Cum se salutau dacii pe vremuri .... : Wazzup DAC?




Statusuri de prietenie nr.3:

Sa iubesti un fotbalist

E un lucru foarte trist

Cand e dragostea mai dulce

Isi ia mingea shi se duce!!!:D:D




Statusuri de prietenie nr.4:

TE IUBESK in styl GABANNA k esty DOLCE ka bomboana...

TE IUBESK in styl ARMANI ka sa moara toti dujmanii...

Shi atunci knd nu am ce face TE IUBESK in styl VERSACE...:X:X:X::X




Statusuri de prietenie nr.5:

Iti fac cadou o matura ca sa zbori draq din viata mea:(X(X(X(




Statusuri de prietenie nr.6:

daca ai vointza poti muta muntzii din loc...daca esti destept ii lasi acolo ca nu te deranjeaza cu nimic :)))




Statusuri de prietenie nr.7:

==>femeia fatala....dusmanca ideala....corp perfect....suflet defect.....




Statusuri de prietenie nr.8:

~dAk IuBiReA ItI iNtOaRnA sPaTelE.....PrIndE-o dE fUnD!!!~...:)))




Statusuri de prietenie nr.9:

sunt fetitza cuminte shi t fc doar din cuvinte




Statusuri de prietenie nr.10:

Te MaI aStEpT o zi SaU DOuA si CaNd TE VaD Ma FaC cA plOuA




Statusuri de prietenie nr.11:

2 cheliosi se trag de par




Statusuri de prietenie nr.12:

aH cE MuLt iMi pLaCe kNd uNiI iSi aRaTa InVidIa fArA sA vReA ;) [...]




Statusuri de prietenie nr.13:

sUnT o MiKa VinEtZe InViDIaTa De MulTe zDreNtE




Statusuri de prietenie nr.14:

~^*^~ Amandoi o stym :x Cat ne mai Privim..CaT sa mai vorbim ;;) Cat Sa ne amagim :-? :x ~^*^~




Statusuri de prietenie nr.15:

Iubit de putini

Urat de multi

Respectat de toti




Statusuri de prietenie nr.16:

Am LaNsAt Un StiL ReCeNt ReCe ShI InDiFeReNT;)




Statusuri de prietenie nr.17:

u te-ai d cand noi ne-am ?eu nu dar, parca m-as, hai sa ne k eu te-as, u m-ai ? eu ma gandeam l un sartut: u ce credeai?:D




Statusuri de prietenie nr.18:

papusha tuturor..... jucaria nimanui...;)):))




Statusuri de prietenie nr.19:

Zambetul pervers de pe fatza mea schimba zambetul jegos de pe fatza multora..... :D




Statusuri de prietenie nr.20:

fumam flori ilegale.. :x fara petale.. mugurii sunt cei care ne scot din balamale :x -



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu