Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

sono inammorato di giorgia




Statusuri de prietenie nr.2:

MA GANDESC LA SEARA CEIA CAND NOI DOI NEAM INTALNIT MA GANDESC CUM ERA LUNA CAND MIAI DAT PRIMUL SARUT




Statusuri de prietenie nr.3:

Sa nu ma intrebi iubirea mea , Daca mi-a fost greu in lipsa ta , Iubirea mea eu te iubesc , Iubirea mea tu esti a mea ....




Statusuri de prietenie nr.4:

pe o stanca de piatra

un baiat judeca o fata

judecata e facuta

o ia in brate si o saruta




Statusuri de prietenie nr.5:

cine-i prost tot prost ramane




Statusuri de prietenie nr.6:

Pentru tine dragostea e un joc...pe care cand il joci razi...dar cand acest joc nu mai e captivant...nu te mai intereseaza in urma ta.




Statusuri de prietenie nr.7:

imi e dor de tine...:(...te iubesc...:(ai plecat....m-ai lasat:(....sa sti ca nu te voi uita....:(...tu pentru mine esti totul...:(




Statusuri de prietenie nr.8:

de eram o porumbita iubeab un porumbel da sa sunt o fetita si iubesc un baietel




Statusuri de prietenie nr.9:

TE IUBESC ! acest cuvant il spun de fiecare data cand te vad,cand te aud si cand te simt langa mine. Buzele tale se catifea as vrea sa le sarut dar uh ejty departe. Te astept zi si noapte ca sa fi langa mine .TE IUBESC DRAJEN{iubirea mhea]




Statusuri de prietenie nr.10:

te-am iubit te iubesk te voi iubi




Statusuri de prietenie nr.11:

nu e nevoie de mai mult/cand dragostea e mare/un gand de dor/un gand placut/si parca parca .....te ajung.




Statusuri de prietenie nr.12:

ingerash guritza dulce lasa-ti ochii sa se culce ... sa viseze mult shi bine sa ma visezi shi pe mine... sa visezi al meu sarut in fiecare minut...!!!




Statusuri de prietenie nr.13:

iubeste si vei fi iubit,




Statusuri de prietenie nr.14:

Estare siempre a tu lado aunque no lo notes... Traducere: O sa fiu mereu linga tine chiar daca nu-ti vei da seama!!! Made in Spain!!!




Statusuri de prietenie nr.15:

domane o dorinta am si eu sa fiu iubita dde persoana pe acre o iubesc by raluca




Statusuri de prietenie nr.16:

iubeste pe cel ce te-a iubith..;x;x;x




Statusuri de prietenie nr.17:

in iubire ceva nu-mi convine: l sfarsit de-alegi cu lacrimi




Statusuri de prietenie nr.18:

te-am iubit cum nam sa mai iubesc,si-mi pare rau ca nai inteles,te-am iubit dar nam sa te opresk din drumul pe care la-ai ales!!!te iubesc...




Statusuri de prietenie nr.19:

TE IUBESC ! acest cuvant il spun de fiecare data cand te vad,cand te aud si cand te simt langa mine. Buzele tale se catifea as vrea sa le sarut dar uh ejty departe. Te astept zi si noapte ca sa fi langa mine .TE IUBESC DRAJEN{iubirea mhea]




Statusuri de prietenie nr.20:

te-am iubit te iubesk te voi iubi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu