Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Is trist....

K mi-am pierdut gagica,..

Da' stiu,...

De vina-i doar diriga...

Ea insista sa vin la ora de chimie

Sa scap de corigentza,

Shi-ai mei sa nu mai shtie;

Numa' k eu aveam intalnire cu EA,

EA chiulise deja de la ore,...

Statea in bar shi m-ashtepta...

..............

Sa-i achit eventual nota de plata,

Sa-i cumpar tel-ul ce mi-l aratase odata....




Statusuri de prietenie nr.2:

cica... o zis el k am zis io ca esti fraier:))




Statusuri de prietenie nr.3:

eu-s vampir, tu esti dracula si-ti sparg capul cu pendula




Statusuri de prietenie nr.4:

esti destul de bun...doar k esti nebun...si cand te-am privit....din nou mi-ai zambit...si cand m-am intors...erai doar un prost




Statusuri de prietenie nr.5:

M-am nascut normal. Scoala m-a tanpit de tot




Statusuri de prietenie nr.6:

eo eram da nU eram TU ERAI




Statusuri de prietenie nr.7:

Mi-i dor




Statusuri de prietenie nr.8:

sCuMpA mEa IuBIta nEaGRA sI pArLiTa, iTi trimiT din DePaRtarE un CHIBrIt SI o luMAnARe sI cA SeMn cA te IUbeSK drePT In gRoApA TE TRaNteSk =))=));):D




Statusuri de prietenie nr.9:

Haiiii,...vii ku mine,....sau...

Ramai cu bine!




Statusuri de prietenie nr.10:

luy_luyza19




Statusuri de prietenie nr.11:

uuuuuuuuaaaaaaa




Statusuri de prietenie nr.12:

casa masa si dulceata




Statusuri de prietenie nr.13:

Mai.....baieti voi stiti ca sunt cel mai tare din parcare nu?...

Da,sefu' si parcarea-i goala!




Statusuri de prietenie nr.14:

always active for you




Statusuri de prietenie nr.15:

dak prostia ar avea glas,...




Statusuri de prietenie nr.16:

don't love and cry ... f*ck and smile




Statusuri de prietenie nr.17:

daca viata-i neagra trage-i o dunga roz by Miha




Statusuri de prietenie nr.18:

Esti tembel,....crezi k mereu-i la fel?




Statusuri de prietenie nr.19:

visez..........................ca tu nu existi :)))))))))) =))))))))




Statusuri de prietenie nr.20:

te uitai la mne k la o printzesa ,si iti parea rau k nu aveam vrajeala necesara...baiatul meu, mai bne invata-ti replicile bine ...si apoi vorbeste cu mne ...by cristinna crissa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu