Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Nu exista femei urate, doar barbati insuficient de betzi

by Sm0ke




Statusuri de prietenie nr.2:

oups!am calcat in tine... nu`i nimic... inseamna ca o sa am noroc:)




Statusuri de prietenie nr.3:

{.....se duk Prost si cu Nimeni la balta ....}

{...Nimeni se ineca......Prost suna la salvare....}

-Alo,domnule,se ineca Nimeni!!

Cine se ineaca??

Nimeni!!

Domnule Dumneata ejti prost???

da,domnule,eu sunt!!!




Statusuri de prietenie nr.4:

Vash coase l gura q sfoara,vreau s v doara...s m mintzitzi din priviri...pt ultima oara(RADU)




Statusuri de prietenie nr.5:

Nimei niciodata nu va face viata asa cum vei vrea tU.

Dar tot timpul sa te gandesti daca faci bine sau rau

Daca u nu iubesti nimeni nu te va iubi

De ce viata nu e chiar asa cum vreau eu ?

Dc nimeni nu ma iubeste mereu ?

Doar o intrebare imi iese in fata aceea este DC?

Niciodata nu am fost iubita !!!

Dar dc nimeni nu ma crede cand spun ca viata e o risipa !?!

Dc nimeni nu vrea sami zica o vorba buna?

Dc nimeni nu vrea sa ma ajute macar odata la o luna ?

-Aha, acum am inteles

Ca toti sunt pe interes!

Nu vreau sa stau

Nu vreau sa spun nimic

Nu mai am dece trai macar un pic

Asta mie viata dar si fiinta

Totusi ganbdestete la ce lucruri iti ofera viata

Lucruri bune sau rele

Totusi nu iti pierde speranta

...Traiesteti viata !!!!!!!




Statusuri de prietenie nr.6:

cu un os si cu o paine port fraierul ca pe un caine:))




Statusuri de prietenie nr.7:

gone in the future . :>




Statusuri de prietenie nr.8:

te iubesc ca-n prima zi de divortz




Statusuri de prietenie nr.9:

Im not crazy ... My reality is just different than yours...




Statusuri de prietenie nr.10:

Cata dreptate a avut Napoleon: Toate femeile sunt tarfe in afara de mama si sora, dar sa nu uitam ca si ele sunt femei.




Statusuri de prietenie nr.11:

culmea nesimtirii e sa vezi o baba pe jos, sa o tarasti pana in fata blocului ei si sa o intrebi de ce nu s-a ridicat...=)))))))))))))))))




Statusuri de prietenie nr.12:

... Nu mai kred in JUchARii,...

Uh Mereu krezi ka pUN bOTU'

hAi, K-o FAci PE idiotu




Statusuri de prietenie nr.13:

This site is like a classroom, except I don't hate it. lol




Statusuri de prietenie nr.14:

Oare de ce oamenii nu se lasă ....până nu se ard pe pielea lor???




Statusuri de prietenie nr.15:

NU TE IROSI...K AI DOAR O VIATZA......

SHI DOAR TU ALEGI CE FACI,

CU CINE TE COMBINI,

UNDE SHI CAND TE DEZBRACI...




Statusuri de prietenie nr.16:

Eram pe strada sh m`a privit unu'...

Parca pe langa mine a trecut ori ploaia ori furtunu...

Sh in ochii lui vedeam ce nu am vazut la nimeni...

vedeam in ochi putzina stralucire..

Sh uimitha m-am mai uitat odata...

Dar dupa ce l-am privit a doua oara...

Hop... era profu` meu de mate.




Statusuri de prietenie nr.17:

toastez pt fraierii care m-au pierdut si inca un toast pt cei care o sa ma aiba




Statusuri de prietenie nr.18:

Toate trec....asa se spune.

Dar nimic nu trece fara sa lase urme!




Statusuri de prietenie nr.19:

foaie verde foi-trifoi , hai dinamo dupa noi sa te ducem la gunoi !!!! ole oe ole




Statusuri de prietenie nr.20:

ce crezi, ca n'am uitat de tn??? ha ha ha...

dff ce prost mai esti=))

nici makar nu ma gandesk....

kiar incerk sa te feresk :p:p:p:p



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu