Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

sunt fetitza rasfatata si de zdrente invidiata..multi ma invidiaza..dar nimeni nu ma egaleaza..stiu k nu ma suporti..dar va uitati la mine de parca mi-ati fi fani..asa sunt eu..si-n pielea mea ma simt cel mai bine...asa sunt!!!nu comenta..uita-te la tine te crezi in stare sa ma poti judeca? Incearca... dar mai intai fa o analiza avand ca subiect de studiu persoana ta!!




Statusuri de prietenie nr.2:

foaie verde si matare hai ca iti sta bn tanase:))




Statusuri de prietenie nr.3:

intr o zi ma vei intreba ce e mai important pt mn:u sau viatza?eu voi spune k viatza,iar tu te vei supara fara sa ti dai seama k u esti viatza mea????????:X




Statusuri de prietenie nr.4:

SUNT UN FLUTURE VENIT DIN AMINTIRE…O INTRUCHIPARE,O GANDIRE A SENINULUI CER,CE INTR-O LUNA DE FEBRUARIE IMAGINEAZA CURCUBEE COLORATE DE FLUTURI IMAGINARI,CE IZVORASC DIN GANDURI,DIN VISE DIN IMAGINARI APRINSE!




Statusuri de prietenie nr.5:

“"Femeia ideala e iubita actuala...nu tarfa de aseara!!!”” By annys




Statusuri de prietenie nr.6:

pun pariu ca nu te tine sa te indragostesti de mn




Statusuri de prietenie nr.7:

When You Think You Got The All Answers....I Change The Questions




Statusuri de prietenie nr.8:

MAI PUS SA ALEG INTRE TINE SI EA??PFFF .........E PREA GREU ALEG PRIETENI SI STRADA....HAI PAAAA




Statusuri de prietenie nr.9:

`Azy nu dau autografe ` ":X




Statusuri de prietenie nr.10:

“Poarta`te frumos q ea.. K e prea mica si nu stie ce vrea.. ;;) Spune`i "da" knd spune "nu".. Cand zambeste.. Zambeste`i si tu.. :D Knd greseste.. N`o certa.. ;;) K e prea mik si nu stie c vrea :X””




Statusuri de prietenie nr.11:

azi sunt unicat maine copiat maine de toti copiat va dau de gandit ca sunt prototip si la toti gura vo inchid




Statusuri de prietenie nr.12:

sunt o mica finete invidiata de multe zdrente . aceste zdrente fiind foste prietene de ale mele!! :(:(:(




Statusuri de prietenie nr.13:

sunt o papusa de fata,dar nu pot fi manevrata pe baieti ii zapacesc doar in ochi sa ii privesc...by anne




Statusuri de prietenie nr.14:

Am invatzat sa inving lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare...




Statusuri de prietenie nr.15:

hj.,v




Statusuri de prietenie nr.16:

dragul meu iubit..negru ji parlit..iti trimit din departare un sicriu ji o lumanare ji sa crezi ca te iubesc..drept in cap ti le trantesc..ji sa crezi ca te ador...iau toporu ji te omor :)):))




Statusuri de prietenie nr.17:

decat prost mai bine tampit




Statusuri de prietenie nr.18:

When a apple is green it's ready to pluck.When a girl is sixteen she's ready to fuck! Just me:))




Statusuri de prietenie nr.19:

Crezi k`mi pasa ce ai? /:) oricum nu te respect:)! ai ambalaj misto:> dar continutul e iNfeCt!!!




Statusuri de prietenie nr.20:

iubita mea din departare

iti trimit un ceaun si o caldare

asta pentru ca te iubesc

drept in cap ti le trintesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu