Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

...vagaboanta mica...

...vagabonta mare...

....vagabonta cea mai tare...




Statusuri de prietenie nr.2:

dak viatza iti intoarce fundu`profita de ocazie shi fu*eo!!!




Statusuri de prietenie nr.3:

de-as putea sa cumpar ani m-as imprumuta de bani,o viatza sa fiu dator dar sa stiu k nu mai mor




Statusuri de prietenie nr.4:

Nu shtiu c magie foloseshti

D shtii mereu sa ma inebuneshti

D cand te`am vazut nu mai sunt eo

Te vad peste tot te vad mereu





:X:X:X:*:*:*>:D:D




Statusuri de prietenie nr.5:

eJti uN CastraVeTe eXxtraVaganT !!




Statusuri de prietenie nr.6:

11% din fete isi pierd virginitatea in masina:)))...




Statusuri de prietenie nr.7:

Ce te uiti mha asa la mine?ce nu ai vazut masini straine cu numar de Bucuresti?=))




Statusuri de prietenie nr.8:

Ridici Femeia La Cer Si ea Te Inseala Cu Primul Inger




Statusuri de prietenie nr.9:

Cine citste aici masa-i curva =))) mwuhahahhaha




Statusuri de prietenie nr.10:

knd ubesti pe 1 nu iubi pe 2 ..k din gelozie te lasa aman2:))




Statusuri de prietenie nr.11:

si-a dat lumea cu parerea

sunt fata dulce k mierea




Statusuri de prietenie nr.12:

sunt confuz.. sau poate nu...




Statusuri de prietenie nr.13:

Imi aduc aminte cum a fost prima oara... M-am asezat pe spate, shi incet incet am simtit o intepatura, de unde a iesit sange cu o substanta galbuie. Tu mai intrebat daca ma doare, iar eu, cu ochii in lacrimi, am zis ca nu, dar pana la urma n-am mai putut suporta, si am tipat. Ah! te-am scos masea afurisita .




Statusuri de prietenie nr.14:

Foaie verde, solzi de peste

Toata lumea ma iubeste




Statusuri de prietenie nr.15:

Daca mi-ar suge Dracula sangele s-ar imbata




Statusuri de prietenie nr.16:

Da,...trebuie sa ne ingrijim mai intai de “interiorul” nostru,...dar ce ne facem cand tot ce auzim este “ce sani si fese ai” si nimic despre diplomele pe care ne-am chinuit atata sa le obtinem?




Statusuri de prietenie nr.17:

Copiii sunt mesajele vii pe care le trimitem unor vremuri ce nu le vom vedea. daniel911224




Statusuri de prietenie nr.18:

Te crezi smekera? Esti proasta! Te crezi frumoasa? No comm...Crezi k mi`ai furat 'iubirea'? ...Sa ....!”




Statusuri de prietenie nr.19:

Pe cine nu crezi in stare ala te musca mai tare...




Statusuri de prietenie nr.20:

Vrei sa te injur? sa-mi bag inima in pieptul tau,sa-mi sugi toata iubirea pe care ti-o port,auzi? sti ceva? ia mai dute-n sufletul meu ca m-ai facut sa te iubesc si nu pot sa te mai uit. Hai ca deja am inceput sa te blestem, sa ma iubesti toata viata !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu