Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

sunt`h o dulshe:X~~SnT. o fina:)~~snt.papusha din vitrina:>



by =>alExYa




Statusuri de prietenie nr.2:

nush qm poti sa uiti u knd imi spuneai "te iubesc" dar se pare erau doar vorbe goale si doare

chiar dak aqm imi spui k iti pare rau,imi pare rau si mie

dar stii desi focul nu s-a stins,devii ceva din treqt kre a treqt,gata stiu te-am pierdut




Statusuri de prietenie nr.3:

~~~~###HeI Nu tu mI-Ai dAi pApUcI Yo tI-Am dAt

PLaNGi dE DoRu mEu

dAr o sa-tI rEvI TrEpTaT

CaNd o sA-Ti dAi sEaMA Ce-aI RaTaT ~~~~~~###




Statusuri de prietenie nr.4:

CE ESTE PUMNUL?????......pumnul este partea de vorbire care iti muta falca dintr-o parte in alta si raspunde la intrebarea "MAI VREI????"




Statusuri de prietenie nr.5:

sunt stilata si versata si de toti invidiata




Statusuri de prietenie nr.6:

tai apa intr`un bec....:))




Statusuri de prietenie nr.7:

ete pola vb lumea....;)




Statusuri de prietenie nr.8:

Daca Ai Cap Ia-ti Alta= DACIA




Statusuri de prietenie nr.9:

dnd,,,repet alfabetul :))




Statusuri de prietenie nr.10:

Ma invidiezi. Ai fc orice sa fii k me, dar nu ai nicio sansa. Stii dc? Pt k eu sunt o printzesa si uh esti doar o zdreantza ;)




Statusuri de prietenie nr.11:

sa ma crezi femeile pot fi uneori rele,dar in pat nu le intrece nimeni




Statusuri de prietenie nr.12:

m-am gandit 24 ore la acest status...;)[:X]...::::X]:::...




Statusuri de prietenie nr.13:

nu te ingrijora de ceia ce spun oamenii .... nu li se intimpla prea des




Statusuri de prietenie nr.14:

foaieverdesolzidepesteioteprostucumciteste

citeste asta




Statusuri de prietenie nr.15:

`Libertatea o furi in momentele in care`...te simti fericit sa`ti permiti un moment de relaXare`..




Statusuri de prietenie nr.16:

d3 mankat am baut de baut am mankat de f***t mai asteptam




Statusuri de prietenie nr.17:

Te iubesc si Te aDor :X K pe-o RoatA de TracTor :P :X




Statusuri de prietenie nr.18:

Dak asi fi pamant te-ai ingropa cu MINE ....dak asi fi apa te-ai ineca cu MINE ...dak asi fi aer te-ai sufoca cu MINE ....dak asi fi foc te-ai arde cu MINE , de aia mai bn sunt om pt. k te bukuri de MINE!!




Statusuri de prietenie nr.19:

Stf zy jy noapte

Ejty buna l pat`h

T desvirginez,

Jy t las balta :)




Statusuri de prietenie nr.20:

Nu mã f**e pãrerea voastrã...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu