Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

vand inima second-hand..




Statusuri de prietenie nr.2:

Te iubesc in stil GABANA ca esti DOLCE ca bomboana.Te iubesc in stil ARMANI ca sa moara toti dusmanii si cand nu am ce face te iubesc in stil VERSACE




Statusuri de prietenie nr.3:

dragostea se simte nu se spune...




Statusuri de prietenie nr.4:

Grabeste-te incet....;)




Statusuri de prietenie nr.5:

Sunt o mik vrajitoare cn ma saruta moare:un baiath ma sarutat 7 zile a oftat:X:X




Statusuri de prietenie nr.6:

dk mata vreodata iti spune k vagabontii te invatza sa bei...linishteshte'o spunandu'i"mama eu ii invatz pe ei"




Statusuri de prietenie nr.7:

eu imi fac prezenta tu faci diferenta,imi lipseste concurenta...o valoare mare o mare valoare sunt din cap pana-n picioare ;)




Statusuri de prietenie nr.8:

nu ma supar din contra dak eram un nimeni nu eram asa barfita.......




Statusuri de prietenie nr.9:

Join the Dark side !! We have cookies :D !!




Statusuri de prietenie nr.10:

Eh...multumesc pentru aprecieri...m`am gandit toata ziua la acest status!;):-))




Statusuri de prietenie nr.11:

[]":~StIu Sa IuBeSc................StIu Sa RaNeSc.................Nu Te JuKa.............StI PrEa BiNe K .............PoT TrIsA[]'':~by RALUKA




Statusuri de prietenie nr.12:

complimentele tale nu ma ridica

criticile tale nu ma doboara

sunt ceea ce sunt

nu ceea ce vrei tu

nu sunt perfecta

si nici nu vreau




Statusuri de prietenie nr.13:

|:::Ambitia m-a facut sa fiu super cunoscut...am precum auru frate 24 de karate [...]




Statusuri de prietenie nr.14:

Don't love and cry!!

Just f**k and smile!!!;)




Statusuri de prietenie nr.15:

Femeia e ca o comoara....deaia trebuie ingropata




Statusuri de prietenie nr.16:

[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri de prietenie nr.17:

Baietzii ma cred fitzoasa:P

La fete le dau clasa

Scuzati`mi talentul

Asta mi`e defectul[:x]...[:x]




Statusuri de prietenie nr.18:

vrei sa fi cu mine uratule? hai dute draq




Statusuri de prietenie nr.19:

fac curat in lista... arunc gunoaiele la recycle bin ...:d




Statusuri de prietenie nr.20:

m-ati vandut cand ati avut ocazia.... yo nu va vand.... va dau degeaba...=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu