Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

ochii frumosi sunt mai amari decat lacrima




Statusuri de prietenie nr.2:

Nush cum, dragostea mea,... Sa-ti exprim iubirea mea...fara tn nu traiesc...Doar pe tn te iubesc




Statusuri de prietenie nr.3:

Inka il mai iubesc dupa tot ce mi-a facut, chiar daca m-a ranit sh prea tare m-a durut:(inca il mai iubesc sh snt pregatita sa-l iert si probabil o sa-l iert chiar daca o

sa regret:d..

semnat:karmen




Statusuri de prietenie nr.4:

Am InVatAt Ca Nu PoTi FaCe Pe CiNeVa Sa Te IuBeAsKa

ToT cE pOtI fAcE eStE sA fIi O pErSoAnA iUbItA.

ReStUl...DePiNdE dE cEiLaLtI.




Statusuri de prietenie nr.5:

esti




Statusuri de prietenie nr.6:

AtUnCi Cad EsTi In PrEaJmA mEa...

SuNt CeA mAi FeRiCiTa.

De AcEeA tI-aM dAt InImA mEa...

Si MeReU Ma SiMt iUbItA.

iTi MaI DaU sI sUfLeTuL...

cA iN vIaTzA mEa Sa Fi DoAr TU!!!!

Te IuBeSc




Statusuri de prietenie nr.7:

iubirea nu se uita,... ea se pierde:*:*:*:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.8:

Cand moartea imi va spune sa parasesc pamantul

Cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul,

Cand zilele pentru mine nu vor mai exista

Atunci, sau poate nici atunci eu nu te voi uita!!




Statusuri de prietenie nr.9:

fitoase




Statusuri de prietenie nr.10:

cand vorbesc cu el sunt fericita

cand sunt cu el ma simt implinita

as vrea sa fie tot mereu

langa sufletelul meu

te vreau aproape

zi si noapte

te vreau langa mine

si cand imi e bine

te iubesc mult ingeras

chiar daca esti un dragalas

te iubesc mai mult decat se poate

si pentru tine as da totul la o parte

tu mereu imi spui mie

ca sunt o bucurie

tu tot timpul ma alinti

si mereu imi spui ce simti

cu atata lume-n jurul meu

nimeni n-are chipul tau

chipul tau ptivirea ta

doar tu esti iubirea mea

ochisorii tai caprui

ce fura inima oricui

ce mult imi place cum privesti

ce mult imi place cum zambesti

zambetul, privirea ta

ce imi fura inima

stii ca sufletul si viata mea

iti apartin, iubirea mea,

gandul meu e tot la tine

si inima mea iar iti apartine

primul sarut cand mi l-ai dat

nici acum nu l-am uitat

tu esti mereu cu mine

si atunci cand nu mi-e bine

daca ai sti ce rau imi vine

cand esti departe de mine

distanta e cam lunga

iar iubirea o sa ajunga

acolo in inima ta

unde-i scris "pauu a mea"

iubirea ne cuprinde

si fiorul ne surprinde

imi place mult cand esti cu mine

as vrea sa fii si azi si maine

asa va fi mereu mereu

de voi mai fi iubirea sufletului tau

eu sper in continuare

sa trec peste ocean si mare

sa fiu ingaduitoare

si sa raman in sufletul tau mare




Statusuri de prietenie nr.11:

Andrian te iubesc




Statusuri de prietenie nr.12:

daca nu ar fi stele ce ar scrie poetii......daca nu ar fi fete ce ar saruta baietzii :)):)):)):))




Statusuri de prietenie nr.13:

atinge steaua de neatins si nu uita pe cei care kredeau kndva in tn...




Statusuri de prietenie nr.14:

iubirea este un lucru care te tine aproape




Statusuri de prietenie nr.15:

Era o data...ca niciodata... o fata care avea 10 ani..ea se indragostise nebuneste de un baiat de 11 ani...amundoi se placeau foarte mult..shi intr-o buna zi, s-au hotarat sa fie impreuna...amandurora le placea ideea si asha a ramas. Prietena cea mai buna a fetei s-a dat bine pe langa iubitul ei, shi l-a cucerit dar baiatul nu putea renunta la prima sa iubita..asha k s-a hotarat sa fie cu amundoua. Nestiind ca el o avea ca amanta si pe ea si pe mn, ea s-a despartit de el afland ce sa intamplat... si el si ea au ajuns sa sufere nespus de rau...asta a fost povestea mea, j va rog sa nu facetzi ca mine si sa va faceti iubiti de la 10 ani...Va faceti de la 18-27.




Statusuri de prietenie nr.16:

Chiar dak uh nu ma krezi

Si la alta te gandesti,

Eu te iubesk

Si alta k myne n'ai sa mai gasesti!




Statusuri de prietenie nr.17:

te iubesc si te voi iubi mereu... dar prea mult ma faci sa te urasc, sumpu meu,

te iubesc ......




Statusuri de prietenie nr.18:

Tu treci cu vederea...Tu ma intelegi ca om...Si doar tu poti simti tristetea mea la telefon




Statusuri de prietenie nr.19:

CAND INGERII VOR BLESTEMA

SI DIAVOLI SE VOR INCHINA ATUNCI IUBIREA MEA TE VOI UITA





PE UN COLT DE STEA ITI TRIMIT GURITZA MEA

PE UN COLT DE LUNA O FRUMOASA NOAPTE BUNA



CAND ERAM MICA IO IMI DOREAM O PAPUSICA

DAR ACUM CA SUNT MARE IO IMI DORESC O SARUTARE



IO AM CITIT STATUSURILE VOASTRE SI IMI DAU SEAMA DIN VB CA SUNTETI NUMAI FETE CARE AU FOST PARASITE DE PRIETENII LOR ASA CUM AM FOST SI EU. IO VA DAU UN SFAT: PRETUITI CE AVETI LANGA VOI CA DUPA CE PIERDETI PERSOANA DRAGA VA ASIGUR CA O SA SUFERITI FOARTE MULT!




Statusuri de prietenie nr.20:

Dc mi-e frik de fiecare data cand mi se intampla ceva bun?.....Dc mi-e frik sa iubesc din nou? ......Dc de fiecare data knd te porti super frumos si-mi spui k ma iubesti ma sperii???? ...Oare de ce?........

Pentru k mi-e frik,...ma tem k s-ar putea intampla ceva rau si n-as mai suporta sa te pierd din nou...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu