Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Pentru sanatatea dumneavoatra evitati excesul de scoala , teme si invatat ..... daca apar manifestari neplacute consultati o mica vacanta ...tocilarii tac si inghit iar restul il trimit




Statusuri de prietenie nr.2:

denede...drum bun,cale batuta...cine te prinde in cur sa te f;ta




Statusuri de prietenie nr.3:

Nu sunt Eminescu

Sa scriu poezi

Dar sunt fericita

Ca te pot iubi




Statusuri de prietenie nr.4:

Sti cum se tzine un idiot in suspans............Itzi zic mai tarziu;)




Statusuri de prietenie nr.5:

nu recunoashty k ma placi

da te uity la avataru meu non-stop

spui k'mi esty dusman

da te uity la mn park mi'ai fi fan!! by EnA




Statusuri de prietenie nr.6:

>{FU - 2 - 10 - Cur}< ! bine:-Lbine.. >{FU - two - ten - Cur}< nici aku n-ai inteles ? tu chiar esti blonda :)




Statusuri de prietenie nr.7:

Caut nora pentru mama!




Statusuri de prietenie nr.8:

Daca pozele ar vorbi...... ce crezi ca ar spune avatarul meu?




Statusuri de prietenie nr.9:

Du'T3 TaR3 VinO l3NT Pt Mn3 N'a! T@L3n7




Statusuri de prietenie nr.10:

sex is like nokia... connecting people, like nike.. just do it, like pepsi ask for more and as a public request like samsung, everyone`s invited... =)))




Statusuri de prietenie nr.11:

te uiti ca un prost la statusu meu




Statusuri de prietenie nr.12:

ThE gUy MaY wEaR tHe PaNtS iN tHe ReLaNtIoNsHiP bUt I cOnTrOl ThE zIpPer :))




Statusuri de prietenie nr.13:

Stii care este partea Cool? Nu este!




Statusuri de prietenie nr.14:

Se duce Bula la benzinarie si intreaba:

-Cat costa un litru de benzina?

-Un litru costa 5 lei,spune vanzatoarea

-Scump doamna, scump...dar cat costa o picatura de benzina, intreaba Bula?

-O picatura nu costa nimic!

-Ok,... atunci picurati-mi si mie vreo 20 de litri.




Statusuri de prietenie nr.15:

Esti pe varful unui munte azi,dar maine cazi ! :)



Zilele au trecut bby`..totul s`a schimbat.. Tre` sa mergem înainte..sa uitam ce`a existat :|



Visând , vei vedea cum e !\'



E 0rgoli0s, e greu sa`mi spuna, k pentru el eo sunt cea mai buna”





Baa` revino`ti! sau macar da`mi zambetul inapoi..



Plictisita de unii..suparata pe altii..dezamagita de toti..nimeni nu a stiut sa zica niciodata 2 cuvinte...atunci cand am avut cea mai mare nevoie de ele...dar a stiut sa`mi strice pofta de viata în fiecare zi`.



house_adelina98

daca vrei sa vb :)




Statusuri de prietenie nr.16:

Jemapel vasile more, je veni de la padure, je gasi si nevasta-n pat, randevu cu alt barbat, je le prepare cioomagu ala nimereala gardu :)) vot pls




Statusuri de prietenie nr.17:

Daca PROSTITUATELE din Craiova ar fi fosforescente atunci CRAIOVA ar fi luminata k LAS VEGAS




Statusuri de prietenie nr.18:

Eo-s un elev f f f f f bun.... de aceea n-am mai fost pe la schoala,...k nu mai am ce invatza!!!




Statusuri de prietenie nr.19:

fitza dulce si tupeu...Asta e talentu' meu:*:*:X...vot pleas...By aly;)




Statusuri de prietenie nr.20:

Cand vezi o tipa faina te gandesti ca sigur,...da' sigur tre' sa aibe pe cineva!......

Si-asa ramane ea, saracuta, ori singura,...ori pan' la urma cu unu' care nu se gandeste la nimic!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu