Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

“@ Traieste cum n-ai mai trait pana acum... Nu e timp de pierdut ... ^^




Statusuri de prietenie nr.2:

Baieti buni ajung in rai.....baieti rai ajung unde vor ei!!!!




Statusuri de prietenie nr.3:

am cel mai misto statuts nici macar sens nu are




Statusuri de prietenie nr.4:

viata e o curva iar u esti viata mea....:)):))




Statusuri de prietenie nr.5:

prietenii stiu de ce.:)).:x.




Statusuri de prietenie nr.6:

C.F.R

-cacate- fara- rusine




Statusuri de prietenie nr.7:

hello daca vrei sa iesi cu mn isti bani cu tn!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri de prietenie nr.8:

Sunt p fir in delir la gratar in cimitir:-Dby tataru




Statusuri de prietenie nr.9:

de knd sa invetat fuga sunt cel mai tare la bataie!!!!!




Statusuri de prietenie nr.10:

Mi-am pierdut ursuletull de plush.....................vrei sa te culci cu mine?:D




Statusuri de prietenie nr.11:

te`am intalnit in cimitir....

aveai p piept un trandafir...

pe petala lui scria....

te iubesc..nu ma uita.... :)




Statusuri de prietenie nr.12:

zboara puiule zbora...da date dreq vreau un snitel




Statusuri de prietenie nr.13:

daca cand tiai pune o dorinta s-ar indeplini mi-as dori sa nu-mi mai citesti statusul!!!!

by je moa :))




Statusuri de prietenie nr.14:

gata cu tehnologie asta super moderna......am arunkat samsungu,am spart calculatoru,am intrat intentzionat intrun copak cu dacia mea cea noua......si am trecut direct la iphone,miam luat un laptop,am cumparat un lamburghini.....ei si asa fak pana ajung la mashini zburatoare:))




Statusuri de prietenie nr.15:

eu te bat eu te fut cu masina de cusut=))))




Statusuri de prietenie nr.16:

#. Mda` ma adOri dar nu stii dc!`..

Poate ... ca am inima prea rece...

Sau ... ca nu iti dau atentie ... 

Am eu ceva ... ce iti place tie ...

Dar aqm fara discretie ...

Ma iubesti si mie imi place ...

Insa nu ma lasi in pace ...

Pana cand iti dau un PoOp ...

Ca sa ma tii tOt in gand ...

Pana o sa`ti zic eO Paa`

Si sa vezi atunci iubire in inima ta

=)))))))))))))))))))))))))))...

O sa ma placi la nebunie...

Cand vezi k nu prea iti iese tie

Sa faci ce vrei tu q mine ....:

Dar dk` ma tii k pe o regina .. 

Poate o sa`mi vezi un sfert din inima

In niciun caz nici jumatate ...

Poate dk` ai castele sh palate ...

Hai lasa k vedem cum facem ...

Sa te fac sa nu mai vezi ...

Doar sa ma iubesti si sa ma pretuiesti!




Statusuri de prietenie nr.17:

Remember how hard it is you yourself to change yourself and how many chances you'll understand when you try to change others.




Statusuri de prietenie nr.18:

sunt cumint shi te fac doar din cuvinteee:P:P:P




Statusuri de prietenie nr.19:

acum un an nu te iubeam...dar astazi te iubesc k acum un an:D




Statusuri de prietenie nr.20:

cine stie cunoasteh...:P



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu