Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Pentru sanatatea dumneavoastra evitati excesul de scoala,carte si invatat,daca apar manifestari neplacute luativa o vacanta




Statusuri de prietenie nr.2:

7 10 20 15 14 60 ia uite ce face beatu si termina cu spalatu ca simbata nu se spala nici la vara nici la iatna




Statusuri de prietenie nr.3:

Mi-e pofta sa intind covorul rosu la pat si sa aprind artificii pe tavan intr-o seara in Amsterdam.




Statusuri de prietenie nr.4:

La intalnire cu profa de engleza pregatesc un 10 pentru maine

3.Scoala din Romania:Profii dau teste,iar elevii copie de pe telefon..

4.Un alt 3 la colectie,iar m-a prins profa..daca nu uitam fitzuica in lucrare,ce bine era…

5.In ziua de azi nimeni nu se mai duce la scoala ca sa invete carte ci ca sa se distreze sa se combine,sa faca misto de profesori,sa invete sa se fumeze…sa faca copii ! Citeste Tot »




Statusuri de prietenie nr.5:

te iubesc mult viata mea carme




Statusuri de prietenie nr.6:

hai pa poate ne vedem in iad....poate




Statusuri de prietenie nr.7:

DAnutza_1iunie




Statusuri de prietenie nr.8:

ce status retardat am :))) mah u ce te uiti nu vezi k e privat...sau esti cumva retardat? :)) by bianca :*




Statusuri de prietenie nr.9:

Daca as fi o pisicuta

As iubi un motanel

Dar asa sunt o fetita

Si iubesc un motanel..:X:X:X:*:*:*




Statusuri de prietenie nr.10:

cand va veni acea i in care ne vom iubi? atunci cand iti aduc ciocolata vine unu cu ciocolata: vezi ca te iubesc : da vad! si as vrea sa te sarut cu ranga intre dinti ai inebunit doar stii ca nu imi place ciocolata: bine ! vine a doua zi uite ti-am adus un ursulet : da-l dreq ii urasc pai de ce ? a vrut unu sa ma violeze!!:))




Statusuri de prietenie nr.11:

hallo!love you patrick:X:XX:X:X::*:*:*:*:*:.....by o girl crazy.....;)...stiu si romana nu-ti fha u griji




Statusuri de prietenie nr.12:

regula




Statusuri de prietenie nr.13:

Clasa mea e cea mai tare

Jaluzele rupte are

Scaune scrise cate vrei

Iar baietii se cred zmei

Ne jucam pe telefoane

Comentam la profesoare

Catalogu`i plin de 4

Si el vai de el saracu

By KyKy




Statusuri de prietenie nr.14:

nu te speria!!!!!!!!sunt la spital, mi au gasit cv in inima,dar fii fara grija pt k operatia nu le a reusit........nu te au putaut scoate din inima mea acolo si acolo vei ramane




Statusuri de prietenie nr.15:

[♥]Dacaa`soont subiekt d Barfa`Tu cretinoo esTy oo tarfa`[♥”




Statusuri de prietenie nr.16:

Bandit de meserie si tot tot timpu BAZAT...By florin BARSA




Statusuri de prietenie nr.17:

Cand eram mik/a si mergem la nunti, babele imi spuneau "Tu urmezi" ,iar eu, la randul meu, la inmormantari, le spuneam bableor: "Tu urmezi"




Statusuri de prietenie nr.18:

Hai jet cu stil. Nu-mi plac fitze de minore care nu stiu sa adore macar odata ceva real,ceva adevarat, ceva macar banal sau artificial, asa k hai inca o data zic jet cu stil. By RaLuCka




Statusuri de prietenie nr.19:

am dat hedchhat prin, na fost walla fost bulan si mia dat maicata ban




Statusuri de prietenie nr.20:

pitbul-amestecat cu o corcitura....ce a iesit...?!o vaca cu capu de caine.....si piocioare de rata....:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu