Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

u nu faci nik in privinta noastra:sa ne impacam...azi spui ca tii la mn,dar maine nici nu-ti mai aduci aminte...ce sa fac?cand intri pe mess din 3 ore in care stai pe mess,2 ore si 45 min esti busy,dnd,ocupat...iar iin ultimele 15 min esti la masa




Statusuri de suparare nr.2:

ma vei gasi intr-un album de mult uitata, ma vei privi si vei sopti: a fost odata:((




Statusuri de suparare nr.3:

Am incercat sa iubesc apa... dar apa ma inecat... am incercat sa iubesc pamantul dar ... pamantul ma ingropat... am incercat sa iubesc lumea.. dar.. lumea ma vorbeste.... mi\'a mai ramas un sg lucru.. vrei sa stii care e??...... tuu!!




Statusuri de suparare nr.4:

Cand toti m-ati amagit m-am inchis in mine si am suferit? N-ati stiut cat mi-a fost de greu ? n-ati stiu ati zambit mereu...:((




Statusuri de suparare nr.5:

inima mea sufera dein cauza ta........inima mea etse acum la u si......:((((((:(((=(((




Statusuri de suparare nr.6:

cel mai trist lucru din lume este acela...k uneori sufleul ti-l ia tocmai acela ce nu are nevoie de el...:-




Statusuri de suparare nr.7:

o lacrima amara mi-sea asterne pe obraz , gandindu-ma la tine cum ai plecat ,niciodata nu vei realiza cat de mult te pot iubi ,finca mereu tu ma ignori ,chiar daca o vei alege pe ea si nu pe mine ceru tot va plnge dupa tine .te iubesc si te voi iubi mereu




Statusuri de suparare nr.8:

cand ajungi sa iubesti din tot sufletul pe cineva,atunci afli ca relatia nu mai poate continua......:-




Statusuri de suparare nr.9:

dc atunci cand iubesti pe cineva nici macar nu te observa???




Statusuri de suparare nr.10:

e greu atunci knd persoana iubita te paraseste pentru altcineva ___pentru prietena ta ... sau cel putin pentru cea care sustinea ca iti e prietena ...

e greu ...:(

dar daca iubesti cu adevarat ierti ...

____o iei de la inceput ...dar NU uita k acel inceput are si sfarsit ..un sfarsit care probabil k te va marca mult timp ... ____:((




Statusuri de suparare nr.11:

ai spus prea usor adio......prea greu mi e asa ....e atat de fericita ea ....are tot ce am iubit candva :(((=(((




Statusuri de suparare nr.12:

U 3jTy c3l kre ma fkt s sufara ...u ejti cel kre ma fkt s plang ...u ejti cel re ma fkt s am inkredere in tne ....tu mai lasat sa plek ...iar akm ma vrei inapoi ...da tympu inapoi .fa ce vr da la mne nu mai ai sanse




Statusuri de suparare nr.13:

M'ai avut

te'am iubit

Ai vrut altceva

Ai plecat

M'ai lasat

Am plans

Sa nu vi la mine

acum eu vreau altceva!

desi TE IUBESC!:((




Statusuri de suparare nr.14:

iti doresc sa nu gasesti fericirea, pana nu te intorci la mine...




Statusuri de suparare nr.15:

de cele mai multe ori facem lucruri pe kre mai tarziu le REGRETAM ...VIATA e prea scurta k sa o traim REGRETAND....desi uneori e imposibil sa nu REGRETI......




Statusuri de suparare nr.16:

inchid usha...trag oblonul si incui...magazinul meu de vise...nu mai vinde nimanui!!!:((




Statusuri de suparare nr.17:

Vreau sa zbor... intr’un loc... foarte special

Poate nu stiai... si... ingerii plang

Am invatat ca... oricat mi`ar pasa mie...

Altora... s`ar putea sa... nu le pese




Statusuri de suparare nr.18:

cum e cand persoana iubita te ignora ?..km e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta ???....iti vine sa urli dar te abtii ,taci, si plangi:(((:(((:((




Statusuri de suparare nr.19:

Eu ty-am zis sa ma may lasi o zi sa te vad sa imi zambesty sa ma iubesty sa ma saruti...Tu ai zis ca nu.. ca putem trai sy unul fara altul tu mai invatat sa traiesc fara tn dar tu nu ai rezistat fara mn sy ai murit de dorul meu:(




Statusuri de suparare nr.20:

imi este dor d zambetul tau doolke,de ochii tai verzi shi d clipele petrecute alaturi d tn!!dc ai plecat ingerashule???eu inca TE IUBESK:X:X CHIAR DAK NU VOI MAI FI NICIODATA ALATURI D TN:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu