Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

am inceput sa plang because of you................:(:(:(




Statusuri de suparare nr.2:

Ce se va alege de mn daca nu te am?:-(




Statusuri de suparare nr.3:

O sa te iert.... doar daca te mai nasti odata!




Statusuri de suparare nr.4:

Sa nu crezi ca mie nu mi-e greu,...dar stiu si eu?

Poate am mai mult talent in a-mi ascunde suferinta!




Statusuri de suparare nr.5:

Dekt sa iti spun ce simt,

Fara sa incep sa mint,

Sa-ncep sa ma fac de ras.

Ma bne tac si rad knd tre' sa plang. :( Votati plz:X




Statusuri de suparare nr.6:

Si daca tu n-ai fii,....eu ce-as iubi?




Statusuri de suparare nr.7:

Simt k sufletul meu se rupe-n doua bucatzi ... realitatea va face k intr-o zi tot la mine te vei intoarce; stii oare bine k inca te mai iubesk si mi-am dat seama abia dupa ce te-am pierdut!




Statusuri de suparare nr.8:

dc ne mintim k ne iubim....dak ne purtam k doi straini?




Statusuri de suparare nr.9:

Il iubesc la nebunie dar el nu ma ia in seama niciodata!




Statusuri de suparare nr.10:

Tin sa fiu victima in relatia noastra,....dar te rog,....nu ma exclude din ea!!!




Statusuri de suparare nr.11:

M-ai umilit...m-ai facut sa ma simt un "nimeni"....si-acum mai ai tupeu sa spui k tzii la mine?




Statusuri de suparare nr.12:

singur:( atat de singur :((




Statusuri de suparare nr.13:

C3RwL pLaNg3 ku LaCrImI dE sAnGe Pt K eA ...pt fetele care s`au despartzith de prieteni si inca sufera ..." are baltha peste "...id-ul mew:www.dizzzi




Statusuri de suparare nr.14:

te URASK Ady




Statusuri de suparare nr.15:

te gandesti mereu la noi, niciodata nu spune niciodata... never say never; gandeste-te ca eu te iubesc si te voi iubi mereu cu o exceptie: azi te-am uithat, iubire:(




Statusuri de suparare nr.16:

O, tu vrajitor intunecat

O, tu raza rupta de sperante

Da-mi inapoi viata si inima strapunse de ace

O, tu flacara insangerata

Daca tot vrei

Smulge-mi si sufletul odata

Fa-ma sclava ta indurerata

Dicteaza-mi cum sa fiu si ce sa-ti fac

Mai precis cum sa-ti fac pe plac

O, tu dor de neuitat

Promite-mi ca nu ramai cu ea

Nu iti bate joc de dragostea mea

Avem destule victime

Pe care le-ai putut seduce

O, tu cu buzele tale

Am auzit ca cine te saruta moare

Prefer sa fiu eu un cobai

Decat sa nu o fac si sa mi-o imaginez

Prefer sa plag pentru tine si nu pentru altu’

Prefer sa stiu destule depre tine si nimic despre altu’

O, tu persoana uimitoare

Cum de ti-am cazut in plasa?

Uita-te la mine,iubeste-ma,lasa-ma…

Sa mai cad odata in acea plasa

Deci, te rog, omoara-ma:X




Statusuri de suparare nr.17:

Când mă uit la alții cât de bine au reușit, îmi piere cheful de orice…




Statusuri de suparare nr.18:

mi-ai provocat durere in suflet,...o durere ce va zace acolo mereu




Statusuri de suparare nr.19:

Nu poth sa te pierd chiar aja usor,.... yo te yubesk foarte mooltttt!




Statusuri de suparare nr.20:

Mie lacrimile mi-au secat

Si azi adio-ti zic cu drag.

Vreau sa uiti c-am existat

Si usor te-am uitat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu