Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

:(:((:((:((:((:((:(( Asa e cand iubesti , pui suflet si gresesti , iti pui pe tava inima :(:((:((:((:(

MOR DE DORU TAU:x:x




Statusuri de suparare nr.2:

Este o vorba din batrani: SPERANTA MOARE ULTIMA!.Uneori speranta moare inainte de a se naste…; orice om spera pt ca traieste si se bucura de tot ce il inconjoara:unii mai mult, altii mai putin.In viata trebuie sa inveti sa pierzi,dar sa ai suficienta putere sa treci peste asta. Unii considera ca viata e nedreapta cu ei,si ca nu au avut parte de tot ce isi doresc,dar se inseala.…In viata nu vei primi niciodata totul pe tava.Trebuie sa stii sa lupti pt a obtine ceva,trebuie sa gandesti de 2 ori inainte de a lua o decizie,pt ca o mica greseala din prezent iti poate schimba viitotul.Omul respire,iubeste,spera,plange,rade,intr-un cuvant traieste si are vise si mii de dorinte.Si cel mai puternic odata va cadea,si se va simti singur,parasit de prieteni,frati,surori,verisori/verisoare.Nu o sa mai aiba incredere in prieteni si va crede ca toti sunt la fel,dar sentimentul de dezamagire e singurul vinovat.Intr'adevar unii prieteni te pot trada,dar nu uita : NU GENERALIZA.Gandeste-te ca cineva tine la tine,chiar daca nu iti demonstreaza,cineva se va gandi mereu la tine,chiar daca nu iti dai seama. Atunci cand iti este mai greu gandeste-te la persoanele dragi tie si la cuvintele pe care ti le`au rostit atunci cand sufereai.Gandeste-te ca acele cuvinte au fost spuse din inima si nu au fost vorbe goale; uneori nu merita sa suferi pt cineva/ceva.Timpul trece si cum se spune, le vindeca pe toate.Invata sa ierti,invata sa spui lucrurilor pe nume,sa te pierzi in universal plin cu stele,sa zbori peste parerile altora,sa nu iti pese ce zice lumea, sa tii mereu capul sus, sa zambesti mereu, sa simti cum bate inima,sa iubesti,sa te lasi iubit ,sa nu dezamagesti asa cum o fac unii,sa nu spui niciodata ”"niciodata"”,sa treci cu inima impacata peste toate,sa nu iti para rau ca iubesti,sa nu plangi atunci cand ti`e greu,dimpotriva, sa razi,sa ai incredere in tine ca sa mergi mai departe.Sa te bucuri de fiecare gura de aer si de fiecare raza de soare ce`ti mangaie pielea fina, sa te lasi cuprins de frumusetea florilor, sa nu uiti de clipele frumoase petrecute alaturi de cei dragi.Poate ca unii vor sa te vada jos,distrus,la pamant; …demonstreaza`le ca esti puternic,ca speri,ca iubesti,ca te tii tare,ca nu le vei face pe plac.Macar asta sa fie o sursa de motivatie pt a urca inca o treapta din viata ta.Atunci cand nu esti bagat in seama de cei dragi,incearca sa`i faci sa le fie dor de tine.Nu te ineca niciodata in tristete din cauza asta..si tine minte :NIMENI NU-I PERFECT!!Gandeste-te ca si tu poti gresi asa cum au facut-o altii,ca poti trece si tu prin ce trec altii,ca vei simti si tu ce simt altii…Nu vreau sa par o pesimista,dar viata e de multe ori nedreapta si poate chiar complicata,dar asta si din cauza noastra; trebuie sa invatam sa o facem sa para mai putin complicate.Sa fim atenti ca de multe ori dupa o perioada” roz” se apropie una “gri”,apoi din nou ne va fi bine,si rau, dar nu va panicati in situatiile critice,caci ele fac parte din noi.




Statusuri de suparare nr.3:

mi-am injectat iubirea-n sange..si acu' dupa ce m-ai parasit nu o mai pot scoate




Statusuri de suparare nr.4:

Atunci cand nu voi mai fii, uh n-o sa-tzi dai seama,...o sa mergi inainte crezand k nu am existat,...ma lasi in suferintza sa plang...ma lasi singura..crede-ma, nu-i usor! Aja kum stii sh uh foarte bine, viatza mea n-are rost fara tine!:X=((:((:(:X




Statusuri de suparare nr.5:

emo




Statusuri de suparare nr.6:

putin imi pasa

dak maine-o fii soare sau zi ploioasa

sau,.............

mai bine sa ploua cu stropi grei

k lacrimile din ochii mei,...

sa-mi fie ploaia solidara,

si-asa mai trece o zi iara...




Statusuri de suparare nr.7:

Era odata o fata oarba... si s-a izolat de toti si toate... nu vroia sa stea cu ea decat prietenul ei. "Tot ce-mi doresc mai mult e sa pot vedea lumea din jurul meu", spunea ea...

-Vrei sa te casatoresti cu mine?

i-a propus intr-o zi baiatul...

-Nu ma voi casatori daca nu pot vedea... ...La ceva timp, pt fata a aparut o pereche de ochi donati... a putut vedea si in momentul cand s-a uitat la prietenul ei a vazut ca si el este orb...

-"Nu ma pot casatori cu un orb

"... a spus fata si s-a intors sa plece... Inainte sa dispara sunetul pasilor ei, baiatul i-a soptit :

\"sa ai grija de ochii mei, te rog!" ...




Statusuri de suparare nr.8:

Atunci knd iti va fi dor de mne .......aminteste-tzi un singur lucru.....m'ai lasat sa plec fara sa iti pese de mne......Iar atunci cand ma vei vrea inapoi va fi prea tarziu ....pt k atunci nu te'a interesat de mne :(:(




Statusuri de suparare nr.9:

DC...nu am putut sa te iubesk asa mult?....acum cand nu te mai am plang...pana si in ploaie lacrimile care le-am varsat pentru tn, se vad, TE IUBESK, sa nu uiti asta niciodata!




Statusuri de suparare nr.10:

am iubit un baiat cu numele mereuta daniel dar a plecat, pt alta m-a lasat.... aldea oana,...... mi-a furat barbayu:@:@:(:([....]




Statusuri de suparare nr.11:

nu rani o fata care te-a iubit chiar daca pt ea nimik n-ai simntit; nu-i intoarce spatele, nu fii nesimntit gandestete macar ca ea te-a iubit




Statusuri de suparare nr.12:

Doar adu-ti aminte

Ca iarna, departe sub zapezile reci

Sunt sentimente ingropate..

Care odata q dragostea soarelui...

In primavara...

DEVIN TRANDAFIRI...:X:X




Statusuri de suparare nr.13:

Era o vara :x

Era o scara :x

Eraw 2 copii :x

Dar doar o inima avea sa moara! :(




Statusuri de suparare nr.14:

Oricat mi-ar fi de greu , incerc macar sa visez

Ca din probleme pot sa evadez




Statusuri de suparare nr.15:

o iubeam, o doream,

dar intr-o zi s-a intalnit ku mine

si mi-a zis:

in inima mea nu mai e loc

pentru tine. . .




Statusuri de suparare nr.16:

Azi…



Azi stau si ma uit pe geam

Si-mi amintesc cum eram…;

Veseli, voiosi, tot timpul zglobii

Si pe fetze aveam zambete de copii.

Dar azi nu mai e cum a fost o data

Pentru ca tu ai plecat

Si ai lasat in urma acea viata, acea fata

Nestiind cum sa-i explci;

Ai plecat fara sa ii zici.




Statusuri de suparare nr.17:

....:X`..M-am trezit de dimineatza ku o lacrima pe fatza,

Shi ma intrebam de ce o aveam...dar mi-am dat seama cat de moolt te iubeam....:X`

...bY ANdreea gherasim:X




Statusuri de suparare nr.18:

Par sigur,......... da' nu shtiu unde sa ma duk;

ma bazez pe instinct; e cel mai ieftin truc!




Statusuri de suparare nr.19:

vreau sa mor sa fiu singur




Statusuri de suparare nr.20:

si mergand prin ploaie mi-am amintit de tine......ce bine ar fi daca ai fi cu mine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu