Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Cand te-ai nascut plangeai si toti din jurul tau radeau; acum cand tu vei rade, cei din jurul tau vor plange




Statusuri de suparare nr.2:

Dragostea doare "iar noi am vrea sa se termine acum" ..... din pacate viata dureaza prea mult iar"dragostea prea putin"




Statusuri de suparare nr.3:

Odata si odata totul se prabuseste..nici macar Dumnezeu in trecut nu mai rascoleste!!!!




Statusuri de suparare nr.4:

Stiii???...Ai ramas o amintire pentru mine.......dar odata si odata iti vei da seama ce-ai pierdut, dar va fi prea tirziu......




Statusuri de suparare nr.5:

a fost odata un vis frumos...credeam k ma iubeshti q adevarat....dar sa nu uitam..trb sa ne trezim.....




Statusuri de suparare nr.6:

m-ie dor de tine...de zilele in care ne plimbam.. de clipele de singuratate... mi-e dor de vocea ta cum imi ziceai HAMMM.. te iubesc, bruno




Statusuri de suparare nr.7:

Mi-e dor....shi sun....

si nush' ce-ash vrea sa-tzi spun

dar n-am curaj,......inchid;

scuze, (in gand) c-am indraznit,...c-am deranjat,...

scuze shi pentru aerul din preajma-ti

ce candva l-am respirat...




Statusuri de suparare nr.8:

Cum e cănd persoana iubită te ignoră,cum e cănd cel pe care îl iubeşti o iubeşte pe alta? Inima îţi plănge dar n-ai ce-i face!! Iti vine să urli dar te abtii, taci, plăngi.. !!!




Statusuri de suparare nr.9:

Imi aminesc fara sa vreau de lucrui care m-au schimbat...




Statusuri de suparare nr.10:

Hai sa te chis in freza`!

M`ai dezamagit, maa`!




Statusuri de suparare nr.11:

Tarziu,.....dar totusi am consientizat ca incredintarea sufletului tau, unui alt om e doar o maniera de a nu te rani singur,..... de a-i da sansa celuilalt sa o faca.




Statusuri de suparare nr.12:

cand crezi ca totul se prabuseste,....

nimic nu-ti reuseste,....

nimeni nu-ti mai sare-n ajutor,

toti vor, si cer,....

de dai ori nu,...tot te dobor,....

SA NU SPUI NICI MACAR ATUNCI CA VREAU SA MOR




Statusuri de suparare nr.13:

nu merita sa suferi pt un baiat ce nu te iubeste




Statusuri de suparare nr.14:

Stiu ca tot la mine vi.. Stiu ca tot la mine tii :x Chiar daca aseara la alta ai dat gata o sticla de vin !!




Statusuri de suparare nr.15:

" S-a vazut care mi-au fost prieteni buni " >:D




Statusuri de suparare nr.16:

o simpla lacrima care curge ,

o simpla voce care minte fara incetare

ma vei mai iubi, oare???

te iubesc.....




Statusuri de suparare nr.17:

Noaptea cand apare luna, ma gandesc la tine intr-una, somnul nu il mai gasesc, ca te iubesc!




Statusuri de suparare nr.18:

iubirea ,dragostea, suferinta e ca un copil la sanul mamei; odata ce te-a vazut, incepe sa simta iubirea care ti-o poarta, dragostea care i-o oferi shi suferinta care se vede in ochii tai. gandindu-te ca intr-o zi va pleca .... deci....da-i frau liber sentimentelor....caci ele sunt singurele lucruri pe care le ai...




Statusuri de suparare nr.19:

shed many tears because of you:((




Statusuri de suparare nr.20:

Statusuri triste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu