Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

mi-a fost alaturi cand am avut nevoie de ea niciodata nu ma parasit acum a venit si randul meu sa o ajut asa cum a facut ea mereu




Statusuri de suparare nr.2:

MI-AM PUS TOATA DRAGOSTEA IN JOK SI AM PIERDUT CA LA UN JOK DE NOROC:(




Statusuri de suparare nr.3:

Vei fi un gand...

Vei fi un vis...

Voi sta visand sa-mi amintesc...

Ce a trecut...

...by kitty4u_eu...




Statusuri de suparare nr.4:

Cand vei uita ca sa zambesti..priveste in trecut...

incearca sa iti amintesti...prin cate ai trecut...

...by kitty4u_eu...




Statusuri de suparare nr.5:

De ce ?



de ce totul iese prost

atunci cand te astepti mai putin

cand nimeni nu te intelege

si toti iti intorc spatele

ce faci ?



nu exista cale de a te intoarce in trecut

toti suntem facuti din acelasi material

imi iau adio acum de la voi

nu sunt supermen



nu pot face orice

parca eram prieteni

parca te cunoste-am de o viata-n treaga

insa acum nu mai esti



dau tot ce pot insa pt altii nu e deajuns

ei vor totul

as vrea sa pastrez iubirea

insa nu am gasit-o niciodata



dar de ce atunci cand gusti

un vin amar

ura te cuprinde

si te face sa distrugi totul in jurul tau ?




Statusuri de suparare nr.6:

baieti din ziua de azi poti sa-i alegi k sacul si asa impachetati sa ii trimiti la dracu




Statusuri de suparare nr.7:

Nu mai vreau nimic!!! Desi stiu ca te doare te rog sa ma ierti dar asta e drumul ce mi l-am ales.... Si am ales sa ma despart pentru a curma suferinta pentru ca deja in relatia noastra nu mai vad alta cale sre a fi fericiti decat asta... Desi tu stii cat de mult ne-am iubitla inceput nu stiu ce am facut de sa terminat totul. Nu incerca sa ma mai suni . Am spus GATA!! nu mai vreau sa plang. cauta-ti alta si ai grija sa nu plece de langa tine su inima sfasiata si plina de venin , asa cum am plecat eu. Eu nu mai pot fi a ta chiar de ma doresti. Sunt prea sfasiata si doar eu stiu cat de mult ma doare faptul ca sunt singura noaptea pe intuneric... Acum te rog lasa-ma sa plec mam saturat de lacrimi ADIO!!!! pt toate fetele care au ca iubiti persoane posesive care iubesc dar stiu sa ii faca pe ceilalti sa suferi... korryna




Statusuri de suparare nr.8:

crede`am k exista iubire..dar defapt e doar...o pirdere de timp cu o persoana obisnuita...fratziilor nu mai exista iubire.. in ziilele noastre...doar bataie de jok atat ..:(




Statusuri de suparare nr.9:

nu pot spune in cuvinte totoce simt akm,te iubesk mi-e dor d tn asta pot sa spun!dar simt k se va termina curand durerea mea..




Statusuri de suparare nr.10:

E greu sa ierti, dar totusi.. este un lucru posibil.. dar.. sa uiti este si greu.. SI IMPOSIBIL!




Statusuri de suparare nr.11:

sa sugeti pula




Statusuri de suparare nr.12:

te iubesk dar separe k iubesk doar eu in aceasta realatie pe tine te pasioneaza ea. degeaba ma complic sa te am langa mn dak u te complici sa o ai pe ea langa tn:((=((te iubesk




Statusuri de suparare nr.13:

Smechera mam nascut pentru a face multe lukr' Smechera si desteapta ce sunt eu smecheresc pe toata lumeah...




Statusuri de suparare nr.14:

nu stiu ce simti tu dar pentru mine e nasol sa nu te vad cu saptamanile ca prabusire-n gol stiu papusa nici tie nu ti-e ushor ai prea multe pe suflet cand stai treaza pana-n zori te rog nu mai plange sunt aici cu tine orice ar fi printeso mie poti sa-mi spui stii bine...sunt gata sa te ascult apelaeza oricand fac orice pt tine numai sa te vad razand dak razi rad si eu dak plangi plang si eu dak nu te am pe tine e bezna-n sufletul meu e trist sa te consumi lacrimile cad pe-obraz insa sunt aici sa te sprijin nu te las sa cazi...(cosol)




Statusuri de suparare nr.15:

Mie asa de urit ..... stiu o iubesti pe ea..dar kredema totul s e va sfirsi kind eu voi spune ^^ STOP ^^ atunci tu vei intelege ca ai perdut ingerul vetii tale...shi ai ramai cu un deavol




Statusuri de suparare nr.16:

Da-l incolo de prost ,mai sunth si altzii .

Doar bautura si prietenii te poth ajuta acum !




Statusuri de suparare nr.17:

te iubeskh numai p tn kat p lume voi trai,blestemat fie akela kare ne va despartzi:((:((:(:(:(:(:(:(:(:(:(




Statusuri de suparare nr.18:

Chiar daca nu vrei..ma ranesti...nu iti pasa deloc si nu te opresti...esti indiferent...eu am sufletul gol si te astept...sa imi fi aproape noapte si zi..chiar daca ramai stiu ca nu ma vei iubi...te rog...nu privi inapoi...iubesc fara rost cat pentru amandoi..insa nu ma lasa singura...decat sa minti...mai bine pleci...ne oprim aici ...o sa doara acum...insa mai putin...




Statusuri de suparare nr.19:

Never say never..........:*:*:x:x:*:*




Statusuri de suparare nr.20:

Eu fara tine nu mai pot.....TE IUBESC!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu