Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

as vrea sa ma iubesti cum te iubesc si eu.........as vrea sa te gandesti la mn cay ma gandeesc si eu as .........as vrea sa ma doresti cum te doresc si eu.......as vrea vrea sa fim impreuna cum ne dorim aman2




Statusuri de viata nr.2:

O lacrima mai cade akm din ochii mei gata de astazi sunt alta:(




Statusuri de viata nr.3:

team iubit te iubesc si te voi iubi pana voi muri




Statusuri de viata nr.4:

te iubesc!




Statusuri de viata nr.5:

lacrimi d iubire,tot ce am de la tn ,am k amintire ,k mi-e dor de tn




Statusuri de viata nr.6:

eu te yube uh ma yube neam indragostit




Statusuri de viata nr.7:

inima mea balnda... sa nu o dai uitarii.. caci ia nu are arma ..contra razbunari:X:X:X:X




Statusuri de viata nr.8:

Cei kare ma critica,nu vor decat sa ma schimbe...pt k nu pot vedea in ei...ce pot vedea in mine!!!NICIODATA!!!




Statusuri de viata nr.9:

sa ne intindem sa visam sa nu ne pese de ce zic altii




Statusuri de viata nr.10:

iubeste pe baiatul care te place




Statusuri de viata nr.11:

1+1=2 Tu+Eu=2 2=Iubire




Statusuri de viata nr.12:

nam stiut pe cine sa scult haide spunemi k nu team pierdut nam stiut ca vei pleca nu e vina mea




Statusuri de viata nr.13:

{fac parte dintr-o lume,in care numai eu traiesc.unde oamenii apar doar daca-i platesti}




Statusuri de viata nr.14:

waaaaa ceee capturriii hai neee




Statusuri de viata nr.15:

de ce ai plecat?doar zis k a fost frumos...de ce nu tie dor de mine?doar miai sp k ma iubesti...de ce mai ranit?doar miai promis k nu o so faci...te visez si in visele mele as vrea sa stai dar dimineata ma trezesc singura si incep sa plang si plang si imi amintesc de noi....:(:(




Statusuri de viata nr.16:

Doamne ce frumoasa esti ti-as da noaptea soarele toate zilele tias da o zi cu mine dear sta.azi iubesc pe cineva cum nam iubit pe nimenea, buzele de catifea cum sa nu iti placa de ea cand zambeste de topesti cum sa nu te indragostesti.Cel mai fericit as fi daca si ea mar iubi nas mai avea zile grele cu ea in bratele mele




Statusuri de viata nr.17:

Putini au inteles ce am in cap ..raman datoare pentru ca stiu ce a insemnat ” Si au fost momente in care am fost gata sa renunts la tot..Mi s`a spus k n`o sa pot uita..Ehh! Uite k pot




Statusuri de viata nr.18:

Te-am pierduth nu ma resemnez asha sper k curva pe care ai alesz-o te va face fericit dar niciodata atat de fericit cum team fakt eo!!;)




Statusuri de viata nr.19:

Dragostea:

-se nashte in priviri

-creshte pe buze

si

-moare in lacrimi




Statusuri de viata nr.20:

daca as fi un fluture mic.m-as ascunde intr-un plic.iar cand plicul s-ar fi rupt as iesi sa te sarut



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu