Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

tari




Statusuri de viata nr.2:

Nu te pune ku mn

K vei sfarshi rau

Eo nu sunt ft ai kre zice

"Astp nu`i da bice"

Eo nu zik EoAsta`i stilul meu de viatza

rece ji plin de ceatza




Statusuri de viata nr.3:

Am citit undeva ca ,tutunul si alcoolul dauneaza grav sanatati asa ca m-am lasat de citit




Statusuri de viata nr.4:

Prostului nu-i lipseste mintea ci instructiunile de utilizare ale acesteia




Statusuri de viata nr.5:

Adu-ti aminte ce greu iti este sa te schimbi pe tine insuti si vei intelege atunci cate sanse ai cand incerci sa-i schimbi pe ceilalti.




Statusuri de viata nr.6:

.o0×X×0o. numele tau aici .o0×X×0o.




Statusuri de viata nr.7:

Cei kre te critik sunt cei kre te vor diferit pt k vad in tn ceea ce ei nu vor fi niciodata




Statusuri de viata nr.8:

NU-S ACASA SUNT PE PAT




Statusuri de viata nr.9:

Nu te tine,nu te tine sa te indragostesti de mine......




Statusuri de viata nr.10:

doar barbatii au curaj sa o caute pe elodia.Pentru ca femeilor le este frica de fantome




Statusuri de viata nr.11:

Probabil poza mea din rama mi-ar sopti :”stii nu esti ce-mi doreams a fii ”:((




Statusuri de viata nr.12:

fitze,gesturi si tupeu asta e talentu meu.Pe ecran da foarte bine o printesa asa ca mn .Stiu sa invart totul pe loc dobor prostii dintr-un foc.Sunt fetitza smecherita hai fa pasi si gura mica.




Statusuri de viata nr.13:

Nu ma laud ca's frumos dar sunt dulce si fitzos




Statusuri de viata nr.14:

visele nu se risipesc...dar nici nu zboara daca nu le dai aripi :)




Statusuri de viata nr.15:

Decat cocosat de munca ,mai bine burtos de bere!




Statusuri de viata nr.16:

ajutor!!!!ajutor!!!!cade bomba moldo-olteneasca materiii folosite: moldoveni(care se imprastie) si olteni(care bubuie mai ceva ca bomba atomica de la Hiroshima)




Statusuri de viata nr.17:

Te IuBeSc,Te DoReSc...DuTe DrAkU\' cA gLuMeSc!!!




Statusuri de viata nr.18:

Sunt Fata Perfecta Dar fara El ma simt Defecta




Statusuri de viata nr.19:

Am O InTrEbArE. PoT Sa Ti-O PuN?....




Statusuri de viata nr.20:

DND... imi tai p**a ca numai asha mi se urca toata mintea la cap



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu