Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

eu fata,tu baiat

tu femeie,eu barbat

ia mai da`te`n pl mea

ioti k mi`a iesit rima:))




Statusuri de viata nr.2:

denisa este k o floare cazuta din soare,miki e un drac cazut din copac




Statusuri de viata nr.3:

Soro' nu mai incerca...talenthu meo e unickat si nu mil poti fhura:->




Statusuri de viata nr.4:

bani merg din mana in mana fetele din pula in pula




Statusuri de viata nr.5:

numar oile de pe mess daca te'am sarit esty capra :))=))




Statusuri de viata nr.6:

eu as vrea sa ma spanzur ma-m legat in jurul corpului si ma vazut un tigan !!!! CE faci moo?!!!!vreau sa ma spanzur!!!Bha prostule nu asa moo!!!!leagate in jurul gatului moo!!!!!Da vrei sa ma sufoccc!!!




Statusuri de viata nr.7:

mama mea cand mi-a dat viata smecheri au luat vacanta




Statusuri de viata nr.8:

CAND VINE VORBA DE MN EVITA SUBIECTUL MERG INCET INSPIR TALENT SI STRIG IN GURA MARE COPIA NU ARE VALOARE...




Statusuri de viata nr.9:

daca as avea ochi la P**a mas uita la tine in gura




Statusuri de viata nr.10:

El e manelist

Cocalar si valutist

Ma calca pe nervi asa tare

Ca-l asculta pe Gutza cu volumu tare




Statusuri de viata nr.11:

Status in constructie




Statusuri de viata nr.12:

PUMNUL-este partea de vorbire care muta maxilarul dintr-o parte in alta shi raspunde la intrebarea:mai vreiiii???:)):)).......... scz de mass lam primit shi eo:D:D:D:D:):):):);)




Statusuri de viata nr.13:

IuBi ....Q tine Vreau o Zi Cu Mine vrea o viata ` eu ii sunt iubita ;) tu ramai o zdreanta :X




Statusuri de viata nr.14:

fata...te rog nuti mai schimbat rujurile plz...ca miai facut p**a curcubeu




Statusuri de viata nr.15:

secheri




Statusuri de viata nr.16:

GeLoZiA-I bOaLa mArE.......PENtRu mN iNfcTiA NaRe vAlOaRe.....:)):)) by anky....anny.....si...dany = nebunele




Statusuri de viata nr.17:

Eu VampiR,Tu DraculA,Eu SuG SangE,Tu SugI,P**A Eu CaiS,Tu LamaiE,Eu Dau Fructe,Tu Iei M**E




Statusuri de viata nr.18:

adriana ma numesc si pe toti iy inebunesc!




Statusuri de viata nr.19:

~~~~!!!Te IubesK Te DoresK DuTe DracU cA GlumesK!!!~~~~




Statusuri de viata nr.20:

Dimineata bei un ceai belesti pula si mai stai,multa treaba nu prea ai belesti pula si mai stai,dai mancare la gaini belesti pula la vecini,alta treaba nu prea ai,mai sugi pula si iar stai,te urci pe casa bati 3 cuie de dai jos si ei la muie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu