Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

nu mai sunt ka inainte...atunci plangeam aqum zambesk...nu mi-e frik d aparente...ubesk p cn ma ubeste;)




Statusuri de viata nr.2:

Pe muchie de cutit mi-am petrecut iubirea,

Da’.... lama s-a tocit;

Tocita-i si iubirea;.......s-a volatilizat....

Si nu-i mai este teama ,

De-o biata inofensiva si uzata lama!




Statusuri de viata nr.3:

Ce n`as fi dat sa nu fi fost totul atat de frumos..iar tu atat de rece...Te Iubesc da` las` ca`mi trece..;)




Statusuri de viata nr.4:

te vreu linga mine toata viata




Statusuri de viata nr.5:

va urez la multi ani

sanatate si multi bani

vedeti ca mosul vine,vine

da sa nu contati pe mine




Statusuri de viata nr.6:

a iubi inseamna a suferi,si cum multi fug de suferinta,putini stiu sa iubeasca




Statusuri de viata nr.7:

dak iti place as de mult sa ma faci sa sufar...dc imi dai impresia ca ma placi?:((




Statusuri de viata nr.8:

Krz k tzi`e mai bn langa ea ? Gandeste`te putzin l mn sh fa o comparatzie intre mn sh ea...incepi sa regretzi? Fa`o ! Oricum pt mn eshti : PA !!! :-h




Statusuri de viata nr.9:

nu iubi un blond ca e vagabond, iubeste un brunet ca e mai corect




Statusuri de viata nr.10:

te iubesk pe bune sa mor eu pt GyAnY de la MyHaY




Statusuri de viata nr.11:

La munca ,nu la intins mana!




Statusuri de viata nr.12:

te iubesc in vis,te iubesc in scris,te iubesc mereu pe cuvantul meu.




Statusuri de viata nr.13:

;_Pentru Mn Te'ai Schimbat ;; ) te iubesk cu adevarat :x Ai fost mare Vagabont-(dar te'am potolit de tot:x !!




Statusuri de viata nr.14:

Of ''Iubirea ''Mea ''Of ''Dreagostea'' Mea ''.....Oare ''Cine ''Mar'' Iubi'' Daca'' Tu'' Nu ''Ai'' Mai'' Fi.....Daca''Tu'' Nai ''Fi ''Cu ''Mine ''Zi'' De ''Zi'' Sar'' Stinge'' Inima ''Mea ''Tot Strigando ''Pe ''A ''Ta......Asi ''Plange'' De'' Dor ''Miasi'' Dor''i Sa ''Mor ''Daca'' Tu ''Mai ''Prarasi ''Si-n ''Apoi ''Nai ''Sa ''Mai ''Vi...........''Te'' Iubesc''




Statusuri de viata nr.15:

Ochii negrii si caprui fura inima oricui, tot asa si ochii mei, ii vor cuceri pe-ai tai !




Statusuri de viata nr.16:

nu iubi un chitarist ca e lucru foarte trist cand iubirea e mai dulce, ia chitara si se duce




Statusuri de viata nr.17:

foaie verde solzi de peste uite prostul cum citeste




Statusuri de viata nr.18:

a fost o data,

un mos si o baba,

mosu a spus,

eu mor!!!

iar baba a spus,

iti dau ignorre :*:*:*pentru catalin si pentru scumpa mea zana ana




Statusuri de viata nr.19:

Triunghiul iubirii, amor virtual, astept clipa-ntalnirii sub acelasi pahar..Doar viata ne-o leaga de un sarut, miracolul tau sa il fi facut...Iubeste mereu si fii iubit ,alaturi de cel pe care l-ai intalnit :)




Statusuri de viata nr.20:

NE CAUTAM PANA VOM FII DOI,………SI SINGURI!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu