Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

T-am iubit,

Si te iubesc

De-aq cat o a traiesc



GABI al meu eu te iubesc

Si nu vreau sa ma mai gandesc

despartit




Statusuri de viata nr.2:

2 cuvinte, 3 silabe sh 8 litere: TE IUBESC :x :x :x :* :* :*




Statusuri de viata nr.3:

A venit,...a venit toamna,

Acopera-mi inima cu ceva,...

.........

Da' nu c-o carte de mate...

Vreau un pupic,...vreau inima ta!




Statusuri de viata nr.4:

iubi te iub!!!!!




Statusuri de viata nr.5:

Problema ta daca nu ma placi!




Statusuri de viata nr.6:

3sTï Frümöäsä cä ö St3Ä, Tü 3StÏ InïmÄ m3Ä.........




Statusuri de viata nr.7:

vara trece temele raman




Statusuri de viata nr.8:

Sunt foarte multe de spus,dar timpul nu imi prea permite.Am sa incep cu o dara de durere,lasata in urma,un gand spulberat de altul...As vrea sa iti amintesc de clipele frumoase ce le`am petrecut impreuna,...dar mi`e greu cand stiu ca tie nu`ti mai pasa.Cu tine totul mi se pare mai usor,imbratisarea ta ma face sa zbor...Dar pacat ca nu esti langa mine acum, sa vezi ca ceea ce scriu ,ceea ce gandesc... si ceea ce simt,...sun doar pentru tine.

N`as vrea niciodata sa`ti fac rau,te simt alaturi de mine in fiecare clipa...si vreau sa te imbratisez,sa`ti spun ca te iubesc si ca mereu voi fi a ta...dar nu voi mai avea ocazia. Drumurile noastre s`au despartit si niciodata nu se vor mai uni...deoarece tu ai ales asa,departe de mine,departe de noi...Nimic din viata mea nu mai are rost , nu mai conteaza nimic fara tine,deoarece eu te iubesc enorm...Deja mi s`au impaienjenit ochii de atata plans...si am scris doar cateva randuri...sunt atatea sa`ti spun , dar timpul nu`mi prea permite...stiu bine ca aceasta scrisoare nu ti`o voi trimite nicodata,nu vei afla de ea, dar cand scriu aceste randuri ma descarc,simt ca esti langa mine chiar daca nu este asa...As vrea sa mai continui , dar nu mai am putere,as vrea sa iti mai spun cat de mult te iubesc pt a 1000-a oara...dar nu isi mai au rostul aceste 2 cuvinte.Inima ta este goala,hoinareste singura fara rost...Inchei cu doar 2 cuvinte. Te iubesc. De la Ralu pt Kira ....




Statusuri de viata nr.9:

Cand tu pleci eu vin...cand eu vin tu pleci......ca numai tristetea si nefericirea o intalnesc .




Statusuri de viata nr.10:

Pe unde merg lumea imi da valoare dar langa tine e si mai mare




Statusuri de viata nr.11:

ma gandesc la tine zi noapte, doar la tine,.... te iubesc :x

pt BOGDY DE LA ALE




Statusuri de viata nr.12:

Ce inseamna dragostea, sa`ti dai viata pt altcineva, si eu tot la fel, ti`as da pt yubyrea ta zile din viata mea...Cum tin eu la tn nu tine nici mama ta...yubyrea mea...Cat te yubesc eu nu te`a yubyt nimeni in viata ta...:X:*:X:X:X




Statusuri de viata nr.13:

Ce te faci cand persoana iubita nu-ti mai acorda atentie, suferi si plangi?

Nu ridici capul sus si mergi mai departe facandui acelasi lucru?




Statusuri de viata nr.14:

Chiar de`as fi si Dumnezeu tot pe tine te iubesc eu:X........




Statusuri de viata nr.15:

iubire




Statusuri de viata nr.16:

Nu am loc pe pamant fara ea... nu vreau sa ma intorc la ce am fost




Statusuri de viata nr.17:

te ubex




Statusuri de viata nr.18:

mi se face dor de tine daca nu te vad o zi :X:X




Statusuri de viata nr.19:

nu-ncerc sa te schimb,..... il vreau pe acela de care m-am indragostit candva....




Statusuri de viata nr.20:

Incearca s treci peste.Viatza nu e o poveste.Cand destinu-ti joaca feste,nu trb sa plangi,zambeste!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu