Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Sunt prea tare sa zambesc dar tot va pacalesc




Statusuri de viata nr.2:

Sa nu crezi ka am fost a ta !! Asta.....a fost asa .....pt altcnv...Nu te-am iubit niciodata !!Eu iubeam alta.......persoana.




Statusuri de viata nr.3:

๋♥. Unii nu-mi vad decat dimensiunea tocurilor..altii doar lungimea fustei..unii poate tunsoarea..sau culoarea parului..in fine,tot ce stiu e ca ...o privire nu'i de ajuns sa stii ce sunt ๋♥...




Statusuri de viata nr.4:

Parca ziceai: DACA MA UIT LA STELE , TE VAD PE TINE !

Da’ ...... kum,.....ka-i intuneric?




Statusuri de viata nr.5:

de dragoste, de dor,.....de ceva tot o sa mor




Statusuri de viata nr.6:

CE ESTE PUMNUL?....pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul si iti pune intrebarea MAI VREI?....




Statusuri de viata nr.7:

iuberea se naste in priviri,creste in saruturi si moare in lacrimi ;)




Statusuri de viata nr.8:

Ce sa facc...asta mi`e firea:-??sa nu creZi k in viatSa te inseala doar privirea...Tu plangi,mie imi vine sa rAd...Shi totushi te simt qm mah injuri in gand!!:x




Statusuri de viata nr.9:

dragoste




Statusuri de viata nr.10:

L uminile

O rasului

V egheaza

E tern



S ingur

Te plimbi

O riunde

R asare

Y ubire




Statusuri de viata nr.11:

cand ma supara ceva, langa tine imi gasesc alinarea; esti singura persoana care-mi schimba starea de la rau la bine, de la necaz la bucurie, singura persoana care stie; de aceea iti multumesc, te iau in brate, iti soptesc cele mai potrivite cuvinte nu doar un simplu te iubesc si sunt fericit, am tot ce mi-am dorit; nimic nu-i mai frumos decat sa te simti iubit!




Statusuri de viata nr.12:

Esti fals si ''plin de TINE'' !

M-ai aruncat ca pe-o ''scama'' din sufletul tau;

Sarac si gol pe dinauntru,

Asa ai fost, si-ai sa ramai mereu !




Statusuri de viata nr.13:

Totul imi pare atat de usor

Te iau in brate si simt ca parca zbor

Surasul tau ma face sa traiesc

Iar in privirea ta iubirea o gasesc




Statusuri de viata nr.14:

Sa evadam impreuna,

In lumea NOASTRA nebuna....

..............( de dragoste )

Iar lumii LOR ,

S-ai dam IGNOR' !




Statusuri de viata nr.15:

- Ce-ar trebui să fac, ce-ar trebui să schimb, ca să te-ntorci la mine ?

- Partenerul !




Statusuri de viata nr.16:

Cele mai dulci cuvinte...cre pot exista...sunt cele cinci cuvinte...''TE IUBESC ESTI VIATA MEA,,




Statusuri de viata nr.17:

oh ce ma doare sufletu cand te vad :(:((:((




Statusuri de viata nr.18:

nu iuby un fostbalist ca e un lucru foare trist cand e dragostea mai dulece isi ea minge si se duce.




Statusuri de viata nr.19:

bea din paharul vietii akm cat este plin caci anii tineretii trec si numa vin




Statusuri de viata nr.20:

dragoste cu fortza nu se poate...dar cu linguritza poate...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu