Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

ai grija cum duci vorba, cum ma vrajesti, ca eu sunt una dintre fetele de care ti-a zis mata sa te feresti ,nu sunt facuta din zahar si dulceata ci din angeli cu gheata




Statusuri de viata nr.2:

sunt fata de pus in rama,nu ca orice panarama




Statusuri de viata nr.3:

Vrei sa dau cu mine in tine:x:x




Statusuri de viata nr.4:

p3 furtuna s@u p3 vant...D3 c3 st@u 3u plangand???C@ sa t3 vad p3 tn Razand???=)))____by !$@&3((@




Statusuri de viata nr.5:

te iubesk mah, te iubesk in p**** matih :x ;) !!!




Statusuri de viata nr.6:

te iubesc, te doresk......da' aku' da-te la o parte, ka am treaba!




Statusuri de viata nr.7:

Noi suntem copii cuminti, spargem geamuri chiar si dinti :))




Statusuri de viata nr.8:

nu fii prost ci fii urechiat




Statusuri de viata nr.9:

Ce au facut oltenii cand a aparut franzela??..............................................................................................................Au mancat-o cu paine!!:))




Statusuri de viata nr.10:

lui raluca ii place de panait :-$




Statusuri de viata nr.11:

Mi`au pus eticheta gresit ..dArr`;) askulta``maa:X oriunde iti poti baga nasu` dar in viatza mea nu` ,nu te intereseaza.Fufa De Prima Clasa`;):-j




Statusuri de viata nr.12:

fa,..... may esti pe-acolo?




Statusuri de viata nr.13:

am un iubit doi ochi ca cafeaua, ca cand ii sarut, ma fac ca carameaua




Statusuri de viata nr.14:

chestia haioasa la acest sts este ca odata ce teai apucat de citit nu te mai poti opri din citit=)):))




Statusuri de viata nr.15:

Colegu', cand intri, da-ti un BUZZ!!!:D




Statusuri de viata nr.16:

anunt : lucrez 0 din 24 si iau doar 100 lei pe nimic!




Statusuri de viata nr.17:

Poa' sa ninga, poa' sa ploua,.....k eu am GAGI(ca) noua(9)

.......pardon....gagici! :))




Statusuri de viata nr.18:

Opriti Planeta!!...........vreau sa cobor




Statusuri de viata nr.19:

La revedere!!! Ne vedem saptamana viitoare cu la intamplare.




Statusuri de viata nr.20:

Caut nora pt mama care se ofera dati add niko_niko1630



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu