Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Love Tu Esty Langa Mine

Love Eu Sunt Langa Tine

Love Pentru Ca Ne Iubim:x:X:X:X




Statusuri de viata nr.2:

de dai scumpa




Statusuri de viata nr.3:

Nu ma iubi doar cand stii ca te iubesc, iubeste-ma si cand stii ca eu nu te iubesc...Poate ca intr-o zii te voi iubii si eu....




Statusuri de viata nr.4:

mi dor de tine de dragoste ta,de cand ai plecat viata mea sa schimbat .hai inapoi shi am sati promit ca niciodata nam sa te mai MINT !!! te iubesc !!!!!:X:*:X




Statusuri de viata nr.5:

dragul mosului am primit scrisoarea ta si mam sters la c*r cu ea




Statusuri de viata nr.6:

anisor_puisor




Statusuri de viata nr.7:

buna sunt raluca stefanescu si e unu care al cheama gabriel bosnegeanu e un bou =))




Statusuri de viata nr.8:

il iubesc si prostutzul nu isi da seama




Statusuri de viata nr.9:

gandestete la ce e mai bun pe lume soare luna viata dar cand te indragostesti nimik nu mai conteza iar cand ti se frange inima iti vei da seama ce ai pierdut




Statusuri de viata nr.10:

mos craciun na mai venit o fi ramas inzapezit rudolf no fi avut lanturi mosu vesta reflectorizanta pentru avioane dar la anu sper sa vina sa se echipeze bine




Statusuri de viata nr.11:

Te iubesk,date dreaku ca glumescc:P




Statusuri de viata nr.12:

te iubesc iti spun mereu...

te iubesc numai cum stiu eu

te iubesc,te iubesc,te iubesc

(by barbie)




Statusuri de viata nr.13:

akolo unde kandva eram totul




Statusuri de viata nr.14:

tu ejti a mea de akum eu al tau si vom fi noi doi pe o creanga mare groasa si pufoasa




Statusuri de viata nr.15:

te iubesc te doresc vai ce moolt te mai iubesk




Statusuri de viata nr.16:

te iubesc tu poate nu....sti ce sa zuce?.....cel ce iubeste sufer iar cel ce este iubit isi bate joc .......




Statusuri de viata nr.17:

Ma descurc'cu veatza meah asa cum si tu cu a ta' langa tine's fericita ciar daca traiesc in frica.




Statusuri de viata nr.18:

te iuebsc alexandra




Statusuri de viata nr.19:

ceea ce iti scriu nu sunt cuvinte ci bucati din suflet si minte caci dragostea nu se scrie ci de simte




Statusuri de viata nr.20:

acolo unde dragostenu e......facem!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu